Produkty s novým vizuálom by sa počas nadchádzajúceho roka mali dostať aj na Slovensko.
Spoločnosť PepsiCo sa rozhodla zmeniť ikonické okrúhle logo nápojov Pepsi pri príležitosti 125. výročia svojho založenia. „Nový dizajn predstavuje výrazné písmo, charakteristický pulz a aktualizovanú paletu farieb vrátane čiernej farby, ktorá sa viaže k značke Pepsi Zero Sugar,“ informuje spoločnosť na svojom oficiálnom webe.
Pepsi by nový vizuál chcela postupne zmeniť na všetkých svojich produktoch. Od nápojov cez oblečenie až po nákladné autá, ktoré sa starajú o zásobovanie.
Zmena loga sa najskôr dotkne trhu v Ameriky, kde by Pepsi chcela vymeniť pôvodný vizuál už na jeseň aktuálneho roka. Zvyšok sveta sa nového vizuálu produktov dočká pravdepodobne v roku 2024.
Okrúhle logo Pepsi je úzko prepojené s popkultúrou a značka má na svojom konte aj niekoľko ikonických reklám, kde si zahrali svetové hviezdy ako Michael Jackson, Beyoncé alebo David Beckham. Brand sa spája aj s najväčšími svetovými podujatiami ako Pepsi Challenge alebo Super Bowl Halftime Show.