Pravidla sponzorovaneho obsahu
Všetok obsah, za ktorý môže mať Refresher finančný osoh, resp. za ktorý mu niekto zaplatí, či už priamo za tvorbu, alebo za možnosť byť súčasťou, prípadne umiestnenie produktov, označujeme. Naším cieľom je mať označený všetok takýto obsah, natívnu reklamu. Chceme, aby čitatelia vedeli, ktorý obsah je plne redakčný, ktorý je na hranici medzi redakčným a obsahom od inzerenta, ktorý je plne platený zo strany inzerenta, uverejňovaný alebo tvorený pre inzerenta. Využívame nasledovné označenia:
V spolupráci
Obsah tvorí redakcia, resp. tím Refresheru, ale partner, alebo inzerent sa tematicky hodí do obsahu. Je to obsah ktorý sa nám pozdáva, ale inzerent nám pomáha tvoriť ho. Nezasahuje do obsahu.
Sponzorovaný obsah
Obsah, ktorý tvoríme na základe zadania inzerenta.
PR správa
Uverejnená na základe objednávky. Obsah je schválený a skontrolovaný redakciou, ale nemusí reprezentovať názory väčšiny redakcie. Je to zakúpený mediálny priestor na šírenie konkrétneho posolstva inzerenta.