Väčšina ľudí si vyberá účet v banke podľa výšky mesačného poplatku. Čoraz viac im prekáža nespoľahlivý internetbanking
Spoločnosť zároveň uvádza, že 16 % zákazníkov by začalo uvažovať nad zmenou banky pre nepríjemný a neochotný personál a 15 % z dôvodu chýbajúcich služieb a produktov.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Väčšina ľudí si vyberá účet v banke podľa výšky mesačného poplatku. Čoraz viac im prekáža nespoľahlivý internetbanking
Spoločnosť zároveň uvádza, že 16 % zákazníkov by začalo uvažovať nad zmenou banky pre nepríjemný a neochotný personál a 15 % z dôvodu chýbajúcich služieb a produktov.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Pri výbere banky sa Slováci rozhodujú predovšetkým podľa výšky mesačného poplatku za vedenie bežného účtu. Za najdôležitejší faktor ju považujú viac ako dve tretiny (69 %) klientov.
Vyplýva to z internetového prieskumu na vzorke 962 obyvateľov Slovenska vo veku od 18 do 60 rokov, ktorý v novembri minulého roka pre mBank zrealizovala agentúra Focus.
Podľa výsledkov prieskumu by bol pre 67 % opýtaných výrazný nárast tohto poplatku najsilnejším motívom na zmenu banky. S výrazným odstupom nasledujú s 19 % faktory ako zlé finančné výsledky inštitúcie a s 18 % neprehľadný či nespoľahlivý internetbanking.
Zaváži aj zlá povesť či neochotní zamestnanci
Spoločnosť zároveň uvádza, že 16 % zákazníkov by začalo uvažovať nad zmenou banky pre nepríjemný a neochotný personál a 15 % z dôvodu chýbajúcich služieb a produktov. Odradiť môžu zo 14 % aj negatívne informácie o inštitúcii a z 10 % nedostatočný vernostný program pre klientov.
Pre viac ako tretinu (36 %) osôb je rozhodujúcim faktorom pri výbere banky kvalitný internetbanking a pre 28 % je to moderná mobilná aplikácia. Oproti poslednému prieskumu si na nej zakladá o päť percentuálnych bodov viac zákazníkov.
Klienti majú prehľad o poplatkoch
Výška úrokovej miery je najdôležitejšia pre viac ako pätinu (22 %) Slovákov a na odporúčanie priateľov, známych či rodiny sa ich spolieha deväť percent. Z prieskumu ďalej vyplynulo, že veľkosť banky z pohľadu počtu klientov berie do úvahy osem percent oslovených.
Medzi ďalšie prednosti banky patria podľa prieskumu z 24 % kvalitné a spoľahlivé služby, z 23 % tradícia a dôveryhodnosť inštitúcie a pri 17 % ochotný, milý či príjemný personál, čo bolo naposledy pri 21 %, porovnáva agentúra. Výhodné úroky na hypotéky a úvery oceňuje 12 % klientov a výšku úrokovej miery na sporiacom alebo bežnom účte osem percent.
Z výsledkov prieskumu vyplynulo aj to, že 69 % klientov bánk má presný prehľad o tom, za aké služby a v akej výške platia vo svojej banke poplatky. V predchádzajúcom prieskume malo presný prehľad o výške týchto poplatkov až 76 % opýtaných, takže Slováci si svoje financie v čase prieskumu kontrolovali menej.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.