Rhode, ktorú Hailey uviedla na trh v roku 2022, zaznamenala za uplynulý fiškálny rok čisté tržby vo výške 212 miliónov dolárov.
Zdroj: Propagační materiál/Rhode
Hailey Bieber bude však aj naďalej zohrávať kľúčovú rolu v ďalšom smerovaní značky. Preberá pozíciu hlavnej kreatívnej riaditeľky a vedúcej inovácií, pričom zároveň bude pôsobiť ako strategická poradkyňa pre e.l.f. Beauty.
Zdroj: Propagační materiál/Rhode
Hailey nedá na trendy dopustiť. Sama prednedávnom preslávila manikúru donut nails, dnes skúša nový hit s názvom milk bath nails. Namiesto krémovej či sivobielej sa tentoraz vyhrala so žltou.
Zdroj: Instagram/Hailey Bieber
Nízky pás na baggy džínsoch bol hitom Coachelly. Hoci je tento rok trendy aj opotrebovaný efekt na džínsoch, vybrať sa môžeš aj cestou klasiky na štýl Hailey Bieber.
Zdroj: Instagram/Hailey Bieber
Čaru vintage tenisiek Adidas Originals Samba podľahla aj Hailey Bieber.
Zdroj: Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images
Ako to už pri Hailey býva, novinka okamžite zaplavila internet a vyvolala množstvo kontroverzií. Ľudia k situácii vytvorili kopu memes, avšak objavili sa i ostrejšie reakcie.
Labubu bábiky od Pop Martu doslova ovládli svet a stali sa virálnym doplnkom.
Zdroj: Pop Mart / propagační materiál
Zdroj: TikTok / martenspp
Postavička Labubu, ktorá vznikla z tvorivosti hongkonského umelca Kasinga Lunga, za posledný rok doslova explodovala a stala sa virálom po celom svete.
Zdroj: Instagram /@labubu_shop
Určite si aj ty zaregistroval trend Labubu bábik, ktoré si nezískali len srdcia generácie Z, ale aj mnohých známych osobností. Vďaka Labubu sa zakladateľ spoločnosti Pop Mart dostal medzi absolútnu elitu čínskych miliardárov.
Zdroj: Joopiter
Spoločnosť Sony Pictures získala od čínskej spoločnosti práva na sfilmovanie príbehu a plánuje natočiť celovečerný film.
Zdroj: Sony / propagační materiál
Zdroj: Popmart / propagační materiál
Podľa webovej stránky The Variety je v hre aj franšíza založená na módnych bábikách, ktoré sa v minulom roku stali popkultúrnym fenoménom.
Zdroj: Sony / propagační materiál
Wang Ning sa vďaka úspechu Labubu postavičiek podarilo zaradiť sa medzi najväčšie mená čínskeho biznisu, ako sú Zhang Yiming (TikTok), Lei Jun (Xiaomi) či Zhong Shanshan (Nongfu Spring).
Zdroj: Instagram /@popmart
Zdroj: TikTok @remmiebyriley, @xupes
Zdroj: Joopiter, Instagram/ @pharrell
Vďaka tejto vlne záujmu sa čistý majetok podnikateľa Ninga podľa rebríčka magazínu Forbes zvýšil zo 7,59 miliardy dolárov na 22,1 miliardy.