Svadba Schumacherovej dcéry Giny-Marie rozprúdila špekulácie o zdravotnom stave bývalého pretekára F1 a jeho účasti na nej.
Mnohé médiá šírili informácie o tom, že Schumacher sa po 11 rokoch objavil prvýkrát na verejnosti, a to práve na svadbe dcéry. Ľudia zdieľali fotografie, na ktorých mal byť samotný pretekár.
Na dostupných záberoch je však len Michaelov syn Mick, ktorý sa na svojho otca veľmi podobá.
Mnohých fanúšikov potešilo, keď videli články odkazujúce na Schumachera a mysleli si, že sa jeho zdravotný stav zlepšuje. Na verejnosti sa však neukázal od tragickej nehody v roku 2013.
Žiadny zo zdrojov si dodnes oficiálne nedovolil potvrdiť infomácie, že sa na svadbe Michael Schumacher naozaj objavil.
Na Pasienkoch bola opäť jedinečná atmosféra pripomínajúcu zámorskú NBA. V stredu to v tzv. front row na zápase Inter Bratislavy proti Spišským Rytierom opäť žilo.
Na zápas sa prišla pozrieť aj influencerka Rachel Karnižova, známa ako Rachellkka, v obyčajných dlhých šatách a koženke s nepravou kožušinou.
Moderátor Krištof Králik v sivej Carhartt mikine sa pri vchode stretol s Barborou Bakošovou, ktorá prišla v krátkych šatách, ktoré doplnila vysokými čižmami a dlhým kabátom.
Moderátorovi z Ruže pre nevestu robil spoločnosť na basketbale známy boxer Erik Tlkanec, ktorý si obliekol svoj vlastný merch s ikonickým kladivom.
V prvom rade, samozrejme, nesmel chýbať milovník športu Michal Yaksha Novotný, ktorý zvolil taktiež jednoduchý športovo-elegantný outfit doplnený šiltovkou cyklistickej značky Pas Normal Studios.
Vedľa Yakshu sedel aj Mário Biháry, ktorý stojí za viacerými úspešnými projektami, akým sú napríklad Stredy či Štvrtky v meste.
V celomodrom outfite v tričku Ralph Lauren a s kabelkou Louis Vuitton prišla influencerka Lula v sprievode jej manažérky – manželky DJa a producenta Grimasa.
Víťazný zápas medzi Bratislavou a Spišskou, kde domáci skórovali 82-80, si prišiel pozrieť aj reportér Adel Ghannam. Ten len nedávno spustil s Michalom Kovačičom a Barborou Šišolákovou crowdfundingovú kampaň na ich nový mediálny portál 360°.
LVMH sa stala globálnym partnerom F1, uzavreli spolu exkluzívny 10-ročný kontrakt. Pod konzorcio patria viaceré luxusné značky ako Louis Vuitton, Dior či Fendi. V rámci spolupráce sú však zatiaľ zakomponované LV, Moët Hennessy a TAG Heuer.
Prelomové partnerstvo sa naplnilo vďaka „neúnavnej snahe oboch spoločností o dokonalosť“, povedal Domenicali, prezident a generálny riaditeľ F1. Partnerstvo v hodnote 1 miliardy dolárov (vyše 906 miliónov eur) sa začne už budúci rok 2025.
„V motoristickom športe, ako aj v móde, hodinárstve alebo vínach a liehovinách, sa na ceste k úspechu počíta každý detail. V tejto spolupráci sa snažíme o prelomenie hraníc,“ prezradil generálny riaditeľ LVMH.
LVMH však nie je jedinou spoločnosťou, ktorá spolupracuje s Formulou 1. Značka make-upu Charlotte Tilbury sa dohodla s F1 na spolupráci, aby podporila väčšiu angažovanosť žien v motoristickom športe.
Partnerstvo, ktoré sa začne v nasledujúcej sezóne F1, bude zahŕňať rôzne limitované edície a iný výnimočný obsah. Najnovšie sa do sveta módy dostal aj pretekár Lewis Hamilton. Ten navrhol pre Dior novú lifestylovú kolekciu.