Na Pasienkoch bola opäť jedinečná atmosféra pripomínajúcu zámorskú NBA. V stredu to v tzv. front row na zápase Inter Bratislavy proti Spišským Rytierom opäť žilo.
Na zápas sa prišla pozrieť aj influencerka Rachel Karnižova, známa ako Rachellkka, v obyčajných dlhých šatách a koženke s nepravou kožušinou.
Moderátor Krištof Králik v sivej Carhartt mikine sa pri vchode stretol s Barborou Bakošovou, ktorá prišla v krátkych šatách, ktoré doplnila vysokými čižmami a dlhým kabátom.
Moderátorovi z Ruže pre nevestu robil spoločnosť na basketbale známy boxer Erik Tlkanec, ktorý si obliekol svoj vlastný merch s ikonickým kladivom.
V prvom rade, samozrejme, nesmel chýbať milovník športu Michal Yaksha Novotný, ktorý zvolil taktiež jednoduchý športovo-elegantný outfit doplnený šiltovkou cyklistickej značky Pas Normal Studios.
Vedľa Yakshu sedel aj Mário Biháry, ktorý stojí za viacerými úspešnými projektami, akým sú napríklad Stredy či Štvrtky v meste.
V celomodrom outfite v tričku Ralph Lauren a s kabelkou Louis Vuitton prišla influencerka Lula v sprievode sestry.
Víťazný zápas medzi Bratislavou a Spišskou, kde domáci skórovali 82-80, si prišiel pozrieť aj reportér Adel Ghannam. Ten len nedávno spustil s Michalom Kovačičom a Barborou Šišolákovou crowdfundingovú kampaň na ich nový mediálny portál 360°.
LVMH sa stala globálnym partnerom F1, uzavreli spolu exkluzívny 10-ročný kontrakt. Pod konzorcio patria viaceré luxusné značky ako Louis Vuitton, Dior či Fendi. V rámci spolupráce sú však zatiaľ zakomponované LV, Moët Hennessy a TAG Heuer.
Prelomové partnerstvo sa naplnilo vďaka „neúnavnej snahe oboch spoločností o dokonalosť“, povedal Domenicali, prezident a generálny riaditeľ F1. Partnerstvo v hodnote 1 miliardy dolárov (vyše 906 miliónov eur) sa začne už budúci rok 2025.
„V motoristickom športe, ako aj v móde, hodinárstve alebo vínach a liehovinách, sa na ceste k úspechu počíta každý detail. V tejto spolupráci sa snažíme o prelomenie hraníc,“ prezradil generálny riaditeľ LVMH.
LVMH však nie je jedinou spoločnosťou, ktorá spolupracuje s Formulou 1. Značka make-upu Charlotte Tilbury sa dohodla s F1 na spolupráci, aby podporila väčšiu angažovanosť žien v motoristickom športe.
Partnerstvo, ktoré sa začne v nasledujúcej sezóne F1, bude zahŕňať rôzne limitované edície a iný výnimočný obsah. Najnovšie sa do sveta módy dostal aj pretekár Lewis Hamilton. Ten navrhol pre Dior novú lifestylovú kolekciu.