LVMH sa stala globálnym partnerom F1, uzavreli spolu exkluzívny 10-ročný kontrakt. Pod konzorcio patria viaceré luxusné značky ako Louis Vuitton, Dior či Fendi. V rámci spolupráce sú však zatiaľ zakomponované LV, Moët Hennessy a TAG Heuer.
Prelomové partnerstvo sa naplnilo vďaka „neúnavnej snahe oboch spoločností o dokonalosť“, povedal Domenicali, prezident a generálny riaditeľ F1. Partnerstvo v hodnote 1 miliardy dolárov (vyše 906 miliónov eur) sa začne už budúci rok 2025.
„V motoristickom športe, ako aj v móde, hodinárstve alebo vínach a liehovinách, sa na ceste k úspechu počíta každý detail. V tejto spolupráci sa snažíme o prelomenie hraníc,“ prezradil generálny riaditeľ LVMH.
LVMH však nie je jedinou spoločnosťou, ktorá spolupracuje s Formulou 1. Značka make-upu Charlotte Tilbury sa dohodla s F1 na spolupráci, aby podporila väčšiu angažovanosť žien v motoristickom športe.
Partnerstvo, ktoré sa začne v nasledujúcej sezóne F1, bude zahŕňať rôzne limitované edície a iný výnimočný obsah. Najnovšie sa do sveta módy dostal aj pretekár Lewis Hamilton. Ten navrhol pre Dior novú lifestylovú kolekciu.