Trh s luxusnými vôňami zažíva obrovský boom. Materské aj licenčné spoločnosti to chcú vo veľkom využiť a preniknúť aj na čínsky trh.
Zdroj: Jo Malone London
Na trhu s parfumami sa najviac darí dizajnérskym značkám. Kým Chanel a Dior si svoje licencie nechávajú pre seba, mnohé známe značky patria pod svetové kozmetické licenčné spoločnosti.
Zdroj: Chanel
Pozri si, či sa medzi najúspešnejšími značkami sveta nachádza aj tvoja obľúbená.
Zdroj: Business of Fasion based on Euromonitor International
Je celkom možné, že Johnnymu flek v kampani Dior Sauvage zachránil fakt, že módny dom Dior si všetky licencie necháva pre seba.
Zdroj: Dior
Medzi najúspešnejšími vôňami na trhu nechýba Chanel ani Giorgio Armani. Posledné roky zažíva hype aj anglická značka John Malone London.
Zdroj: Jo Malone, Chanel, Dior
Celebritné kampane dokážu značkám pomôcť, ale aj uškodiť. V prípade, že svoje licencie prenechávajú externým spoločnostiam, nerozhodujú o kreatívnych procesoch týkajúcich sa produktu.
Zdroj: Lancôme
Istotu v predaji parfumov vidia aj celebrity. Značky oblečenia vymenili za biznis s vôňami či kozmetikou. Výnimkou nie sú ani slávne sestry Kardashianové.
Zdroj: Khloé Kardashian, Kim Kardashian, Kourtney Kardashian