Toto je fascinujúci príbeh luxusnej značky Moncler. Jej páperové bundy za tisíce dnes milujú raperi, no začínala oveľa skromnejšie
Zdroj: Getty Images/@Estrop
Model Maya sa predával za 1 150 dolárov. Po tom, čo ju mal vo videoklipe Drake na sebe, jej predaj rapídne vzrástol.
Zdroj: Youtube/Drake – Hotline Bling
Páperová bunda, ktorú mal na expedícii oblečenú horolezec Lionel Terray.
Zdroj: Moncler
Páperové bundy sa stali symbolom talianskej mládeže. Mládežnícke hnutie sa volalo The Paninari.
Zdroj: Moncler
Výbornou prezentáciou značky sú raperi vo videoklipoch.
Zdroj: Moncler/Getty Images @Daniele Venturelli/YouTube/Baby Money-Moncler Bubble
Zdroj: Moncler
Nafúknutá gumená bunda stojí 7 000 eur.
Zdroj: Moncler
Perie dodalo bunde elegantný charakter.
Zdroj: Moncler/Getty Images @Daniele Venturelli/YouTube/Baby Money-Moncler Bubble
Zdroj: Getty Images/Daniele Venturelli
Zdroj: Getty Images/Daniele Venturelli
Zdroj: Getty Images/Daniele Venturelli
Zdroj: Moncler
Zdroj: Getty Images/Daniele Venturelli
Zdroj: Moncler
Zdroj: Moncler
Zdroj: Moncler
Zdroj: Getty Images/Raymon Hall
Zdroj: Getty Images/Edward Berthelot
Zdroj: Getty Images/Edward Berthelot
Zdroj: Getty Images/Prince Williams
Zdroj: Getty Images/Daniele Venturelli
Zdroj: Getty Images/Daniele Venturelli
Galérie, ktoré by ťa mohli zaujímať:
Dirty Denim priamo z Prahy. Milan premieňa staré džínsy na umenie, jeho veci nosí aj Yzomandias (Rozhovor) Dirty Denim priamo z Prahy. Milan premieňa staré džínsy na umenie, jeho veci nosí aj Yzomandias (Rozhovor)
Zakladateľ značky 1617 tvoril, lebo nemal čo na seba. Dnes ťa jeho streetwear móda osloví bohatým vizuálom (REFRESHER ART) Zakladateľ značky 1617 tvoril, lebo nemal čo na seba. Dnes ťa jeho streetwear móda osloví bohatým vizuálom (REFRESHER ART)
NEHERA odhalila vizuály jesennej kolekcie. V novej kampani hviezdia Annet X a NobodyListen NEHERA odhalila vizuály jesennej kolekcie. V novej kampani hviezdia Annet X a NobodyListen
Post Malone má vlastnú módnu značku. V Paríži predstavil modernú kovbojskú estetiku, na mólo prišiel aj kôň Post Malone má vlastnú módnu značku. V Paríži predstavil modernú kovbojskú estetiku, na mólo prišiel aj kôň
Zdroj: Getty Images/@Estrop
1 / 22
Zdieľať