Aj staré veci sa dajú pretvoriť tak, aby mali šmrnc, hovorí návrhár Lukáš Krnáč. Na novej kolekcii spolupracoval so secondhandom
Neóny, denim, punk a trblietky. Táka bola nová kolekcia Lukáša Krnáča.
Zdroj: Fashion LIVE!/Adam Tarana
Lukáš Krnáč je popredný dizajnér na slovenskej a českej módnej scéne. V rozhovore si zaspomínal na svoje začiatky. Napriek jeho úspechom mu nechýba pokora.
Zdroj: Archív/Lukáš Krnáč
Mikiny so štítkom sa stali poznávacím znamením návrhára.
Zdroj: Lukáš Krnáč
Lukáš Krnáč predstavil na Fashion LIVE! 2022 kolekciu DENIM, v ktorej použil materiál zo secondhandov. Chce tak apelovať na udržateľnosť.
Zdroj: Archív/Lukáš Krnáč
Kolekciu DENIM predstavil Lukáš Krnáč na piatkovom Fashion LIVE!
Zdroj: Archív/Lukáš Krnáč
Klientela slovenského dizajnéra má široké spektrum. Obliekajú si ho tínedžeri aj šesťdesiatničky.
Zdroj: Archív/Lukáš Krnáč
Kolekcia bola plná denimu, neónov a kamienkov od značky Preciosa. Mólo sa zmenilo na punkový tanečný parket.
Zdroj: Fashion LIVE!/Adam Tarana
Neóny, denim, punk a trblietky. Táka bola nová kolekcia Lukáša Krnáča.
Zdroj: Fashion LIVE!/Adam Tarana
Galérie, ktoré by ťa mohli zaujímať:
Zakladateľ značky 1617 tvoril, lebo nemal čo na seba. Dnes ťa jeho streetwear móda osloví bohatým vizuálom (REFRESHER ART) Zakladateľ značky 1617 tvoril, lebo nemal čo na seba. Dnes ťa jeho streetwear móda osloví bohatým vizuálom (REFRESHER ART)
NEHERA odhalila vizuály jesennej kolekcie. V novej kampani hviezdia Annet X a NobodyListen NEHERA odhalila vizuály jesennej kolekcie. V novej kampani hviezdia Annet X a NobodyListen
Post Malone má vlastnú módnu značku. V Paríži predstavil modernú kovbojskú estetiku, na mólo prišiel aj kôň Post Malone má vlastnú módnu značku. V Paríži predstavil modernú kovbojskú estetiku, na mólo prišiel aj kôň
Miley Cyrus prepísala históriu. Stala sa prvou tvárou módneho domu Maison Margiela Miley Cyrus prepísala históriu. Stala sa prvou tvárou módneho domu Maison Margiela
Zdroj: Fashion LIVE!/Adam Tarana
1 / 8
Zdieľať