Lidl ako lovebrand. Vypredal svoj merch a získal si ľudí otvorenosťou aj aktivitami
Zdroj:
Unsplash/Marjan Blan/volně k užití
Zdroj:
Lidl
Zdroj:
Facebook/Lidl Slovensko
Galérie, ktoré by ťa mohli zaujímať:
Zuzka robí inštalatérku: Keď ľudia zistia, že im kotol opraví žena, sú pokojnejší (Rozhovor)
Terka vlastní upratovaciu firmu: Raz sme klientovi našli na stolíku pištoľ. S predsudkami sa stretávam stále (Rozhovor)
Lenka pracuje na betonárke: Keď vedúci zistil, že som sa dala dokopy s kolegom, vyhodil ma (Rozhovor)
Peťo robí v hoteli za polárnym kruhom: Mesačne si zarobím aj 3 000 eur, nadčasy tu nepoznajú (Rozhovor)
Zdroj:
Unsplash/Marjan Blan/volně k užití
1
/ 3
Zdieľať