Lidl ako lovebrand. Vypredal svoj merch a získal si ľudí otvorenosťou aj aktivitami
Zdroj:
Unsplash/Marjan Blan/volně k užití
Zdroj:
Lidl
Zdroj:
Facebook/Lidl Slovensko
Galérie, ktoré by ťa mohli zaujímať:
Jakub ukončil kariéru v Amsterdame a vrátil sa do Bratislavy: Život je tam extrémne drahý (Rozhovor)
Silvia má kvetinárstvo: Cez dušičky zarobím päťkrát viac ako v januári (Rozhovor)
Daniela pracuje ako kamionistka: Keď som si prišla vybaviť vodičák, pýtali sa ma, či to myslím vážne (Rozhovor)
Lucie robí striptíz: Muži sú v kluboch skôr hanbliví. Zo začiatku to bol pre mňa aj finančný šok (Rozhovor)
Zdroj:
Unsplash/Marjan Blan/volně k užití
1
/ 3
Zdieľať