Ako sa presadiť

/ 10 príspevkov /
Uvoľni sa a diskutuj o čomkoľvek, čo ti napadne.
Užívateľov profilový obrázok
1
príspevkov
0
Príspevok tomil0rd » Pi 25. Nov 2016 18:59:03

Čau , moje meno je Tomáš a mám 17 rokov. Od 13tich rokov hrám len tak na ulici basketball ktorý ma neuveriteľne okuzlujúco baví. Pochádzam z malého mesta na východe SR. Naše mesto podporuje a financuje iba 2 športy - volejbal a futbal. Keď som začinal s basketom , začínal som s takou neistotou, ktorá mi hovorila to , že aj keby som v tomto športe bol multitalent , tak by som sa z takého malého mesta aspoň do Slovenskej ligy nedostal. Začinal som teda sám , občas sa pridali nejaký 2-3 kamoši. Momentálne študujem na gymnáziu a za tie 4 roky čo hrám basket (ktorý som sa mimochodom učil iba z netu ) som sa naučil veľa trikov , pohybov a obecne veci okolo toho. Momentalne som v takej situacii že čakám že sa stane zázrak a ja sa konečne posuniem o level. No len mňa to už nebaví , sere ma to že ja každý deň na sebe makám a stále žiadna odozva a nejaký fast-foodovy američanko si zo dňa na deň zmyslí že chce hrať basket a hneď pôjde do nejakého školského klubu kde má o 101% väčšiu šancu že sa dostane niekam vyššie. Oukej , ale to im nemôžem dávať za chybu , oni za to nemôžu že majú na to štastie , proste ma to mrzí.

Ľudia , čo by ste na mojom mieste urobili ? Vzdali by ste to už po roku,dvoch? Zažili ste už niečo podobné? Dík za rady a za prečítanie.

Zatiaľ , ahoj!
0
0
FLAVA
219
príspevkov
15
Príspevok muchobello » Pi 25. Nov 2016 19:06:32

brasko podobny pribeh, ked si mal skilly v bbale mal si ist na sportovy gympel v KE na ktory som spravil aj talentovky ale vyjebal som sa nato, bo mam 1,8m ajtak. co ti poviem sell drugs&fuckajob a opustaj sa dalej
chodím sa kúpavať a právať veci do potoku
0
0
249
príspevkov
26
Príspevok The Black Mamba » Pi 25. Nov 2016 19:16:07