Spoločnosť Subway tvrdí, že sa svojho tuniaka snaží udržiavať v čo najvyššej kvalite a obvinenia odmieta.
Značka Subway čelí žalobe, podľa ktorej jej mäso z tuniaka neobsahuje žiadneho tuniaka, a už vôbec žiadne ryby. Tieto obvinenia voči spoločnosti vzniesli dvaja zákazníci na súde v Kalifornii, pretože ich podľa žaloby mala firma oklamať. Vraj Subway uviedol zákazníkov do omylu, keď im v menu sľuboval ingrediencie, ktoré napokon zakúpený produkt neobsahoval, uvádza Today.
Karen Dhanowa a Nilima Amin si podľa súdnych dokumentov zakúpili viacero sendvičov, ktoré mali obsahovať mäso z tuniaka. Najskôr boli podozrievaví, ale vzorky podľa svojich slov odniesli na nezávislé testovanie do laboratória, kde výsledky zneli jasne – „sendvič obsahuje čokoľvek, len nie tuniaka“.
V žalobe zákazníci tvrdia, že Subway svoje „mäso z tuniaka“ v skutočnosti vyrába z viacerých zmesí, ktoré podľa testovania nepredstavujú tuniaka. „Boli zmixované dokopy, aby imitovali vzhľad tuniaka,“ sťažujú sa nespokojní klienti. Samotná spoločnosť však takéto obvinenia rázne odmietla, pretože jej mäso podľa vyhlásenia pochádza výlučne zo 100-percentného tuniaka zmiešaného s majonézou.
Subway tvrdí, že sa neustále snaží udržiavať najvyššiu kvalitu svojho mäsa z tuniaka, pretože práve tuniakové sendviče či wrapy patria medzi najpopulárnejšie produkty z celého menu.
Obhajcovia firmy tak budú bojovať, aby sa tieto obvinenia čo najrýchlejšie ukázali ako nepravdivé. Pokusy o poškodenie dobrého mena považuje firma za nepodložené a už sa teší na pojednávanie, ktoré by sa malo uskutočniť v apríli.