Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
20. decembra 2020 o 11:48
Čas čítania 0:59
Lukáš Čelka

Čo si robil vo svojich deviatich ty? Ryan Kajio zarába milióny dolárov

NEWS
Uložiť Uložené

Mladík z Texasu sa už tretím rokom stal najlepšie plateným YouTuberom.

Väčšina z nás sa vo svojich deviatich rokoch hrala vonku na pieskovisku, pozerala rozprávky pred telkou a robila hocičo iné, ale určite nezarobila 29,5 milióna dolárov. Ryanovi Kajiovi, mladému Youtuberovi z Texasu sa to však podarilo. Nazbieral na svojom kanáli až 27,6 milióna predplatiteľov, vďaka čomu sa už tretí rok stal najlepšie plateným YouTuberom, informoval o tom portál Ladbible.

Odporúčané
Vedci sa domnievajú, že mohli objaviť mimozemský signál: Rádiové vlny cudzieho pôvodu prichádzajú z najbližšej hviezdy k Slnku Vedci sa domnievajú, že mohli objaviť mimozemský signál: Rádiové vlny cudzieho pôvodu prichádzajú z najbližšej hviezdy k Slnku 19. decembra 2020 o 17:34

Peniaze z Youtube nie sú to jediné, z čoho chlapec zarába. 200 miliónov dolárov vyťažil na značkových hračkách a oblečení jeho firmy Ryan's World, medzi ktorými je aj aj pyžamo Marks & Spencer.

„Detský influencer“ sa spolu so svojou rodinou stará celkovo až o deväť kanálov, pričom najpopulárnejším z nich je Ryan's World. Jedno z jeho najsledovanejších videí na tomto kanály má viac ako dve miliardy zhliadnutí.

Youtuberovu rodinu obvinili

Minulý rok obvinilo združenie na ochranu pred reklamou Truth In Advertising jeho rodičov z toho, že primiešavali do videí reklamu. „Keď sa vo videu na YouTube s cieľovou skupinou mladšou ako sú deti do päť rokov mieša reklama s programovým obsahom, ako to často robia videá Ryana ToysReview, publikum nedokáže pochopiť ani identifikovať rozdiel medzi marketingovým materiálom a organickým obsahom. Sponzorovaný obsah Ryana ToysReview je prezentovaný spôsobom, ktorý mylne zastiera rozdiel medzi reklamou a organickým obsahom pre cieľové publikum,“ písali v sťažnosti na kanál, ktorú združenie poslalo Federálnej obchodnej komisii.

V reakcii na obvinenia rodičia Ryana uviedli, že vždy dodržiavajú reklamné predpisy. „Spokojnosť našich divákov je pre nás vždy najvyššou prioritou a dôsledne dodržiavame podmienky poskytovania služieb všetkých platforiem ako aj všetky existujúce zákony a nariadenia vrátane požiadaviek na zverejnenie reklamy.“

Domov
Zdieľať
Diskusia