Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti Digitálna univerzita.
7. septembra 2020, 9:59
Čas čítania 2:26
Sponzorovaný obsah

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či adidas? Táto škola ťa na to pripraví

ZAUJÍMAVOSTI MARKETING
Uložiť Uložené

Digitálna Univerzita opäť prináša zvučné marketingové mená a skúsených lektorov z praxe.

Online marketing a reklama sú už niekoľko rokov veľmi atraktívnymi pracovnými oblasťami, predovšetkým medzi mladými. Niet sa čomu čudovať. Dynamicky sa vyvíjajúca oblasť reklamy a marketingu ponúka nielen veľa pracovných príležitostí, ale aj flexibilitu, kreatívu a kariéru v pobočkách svetových firiem so zvučnými firmami. A ak aj ty patríš k tým, ktorí túžia pracovať pre marketing firiem ako sú Footshop či adidas, určite čítaj ďalej.

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či Adidas? Táto škola ťa na to pripraví
Zdroj: Unsplash

Vzdelanie či prax? Poznáme miesto, kde nájdeš oboje

Bez ohľadu na to, či si začiatočník, senior marketér, alebo podnikateľ, na to, aby si sa presadil vo svete reklamy a marketingu potrebuješ vzdelanie v danom odbore. A práve to býva často pri mladých ľuďoch kameňom úrazu...To si však uvedomujú nielen uchádzači o takúto prácu, ale našťastie aj Digital Marketing Club, ktorý sa už 9 rokov venuje praktickému vzdelávaniu marketérov a podnikateľov. A práve ten ti teraz prináša aj Digitálnu Univerzitu plnú skúsených lektorov a praxe, ktorá ti pomôže v ceste za svojou vysnívanou kariérou. 

Čo je Digitálna Univerzita?

Digitálna Univerzita je komplexný vzdelávací program prepojený s prácou na reálnych projektoch pod dohľadom osobných mentorov.

Jednoducho povedané, je to vzdelávací program, po absolvovaní ktorého si budeš môcť povedať, že online marketingu naozaj rozumieš. Autori tohto projektu sa inšpirovali aktuálnymi trendmi v zahraničí a oslovili najlepších expertov z praxe. Kurz je komplexný a za pol roka si v ňom študent osvojí 26 tém z online marketingu.

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či Adidas? Táto škola ťa na to pripraví
Zdroj: Digitálna univerzita

Ako to prebieha a čo sa naučíš?

Ak sa rozhodneš posunúť svoje skills v digitálnom marketingu na vyšší level máš dve možnosti. Vzdelávať sa môžeš osobne, alebo online formou priamo z domu. Štúdium začína od októbra a prihlásiť naň sa môžeš TU. Do konca februára sa môžeš každú sobotu tešiť na 16 prednášok z 9 špecializácii digitálneho marketingu, vďaka ktorým sa zorientuješ v problematike a získaš potrebný prehľad. 

16 tém digitálneho marketingu, v ktorých sa vzdeláš počas univerzity:
  • 1. Prehľad v online marketingu
  • 2. Budovanie brandu
  • 3. Tvorba webu a e-shopu
  • 4. Google Analytics
  • 5. SEO
  • 6. PPC kampane
  • 7. Sociálne siete
  • 8. Content marketing
  • 9. Copywriting
  • 10. Videomarketing
  • 11. User experience
  • 12. Email marketing
  • 13. Marketingové nástroje
  • 14. Kreativita v marketingu
  • 15. Stratégia a plánovanie
  • 16. Softskills v marketingu

 

V marci si vyberieš špecializáciu, ktorá ťa najviac zaujala a v tejto oblasti budeš pracovať na svojom projekte alebo podnikaní. Po mesiaci skonzultuješ v malej skupine svoj projekt s mentorom a po úspešnej realizácii projektu ťa v apríli čaká záverečná skúška formou online testu. A samozrejme, hneď potom ako ju úspešne zložíš, získaš zaslúžený certifikát!

 

„Štúdium na Digitálnej Univerzite rozšíri vedomosti komukoľvek, kto sa komplexne zaujíma o online marketing. Program odporúčam všetkým marketingovým nováčikom, ktorí chcú napríklad rozvinúť svoj vlastný projekt  alebo získať novú prácu,“ hovorí absolventka programu Adela Strimbeanu.

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či Adidas? Táto škola ťa na to pripraví
Zdroj: Printscreen

24 skúsených lektorov

Praktické a teoretické skúsenosti, ale nie sú jediné, na čo sa môžeš tešiť v Digitálnej Univerzite. Okrem nich získaš aj kontakt na skúsených lektorov, ktorí ťa budú viesť svojimi prednáškami a ktorí ti umožnia nahliadnuť do sveta reklamy a marketingu. Už teraz sa môžeš tešiť napríklad na Petra Šeba z PS:Digital, Filipa Kunu - riaditeľa STROSSLE Slovensko, či Kamila Aujeského - zakladateľa samsiDigital a mnoho ďalších zvučných mien zo slovenskej reklamy a marketingu. Hlavným partnerom Digitálnej Univerzity je spoločnosť O2.

Lektori
Lektori Zdroj: Digitálna Univerzita

Bonusy navyše 

A aby si sa vzdelával a odborne napredoval aj po absolvovaní tohto polročného kurzu, Digitálna Univerzita ti prináša ako bonus aj free webhosting, prístup do digitálnej knižnice, networkingové akcie so spíkrami, zľavy na parterské podujatia či life koučing a mnoho ďalších výhod. 

Za spomenutie na záver učite stojí aj fak, že Digital Marketing Club, ktorý organizuje Digitálnu Univerzitu, získal na prestížnej súťaži Digital Pie ocenenie Digital Special Award za výnimočný prínos vo vzdelávaní na Slovensku a za progresívne a inovatívne metódy sa stal aj členom SAPIE (Slovenská aliancia pre inovatívnu ekonomiku).

Tak na čo ešte čakáš? Urob krok vpred v svojej kariére a perspektívnej budúcnosti. Registrácia je otvorená len do 20. septembra, tak sa poponáhľaj!

Domov
Zdieľať
Diskusia