13. júla 2020, 8:04
Dominik Vetrák

Rýchlo a zbesilo vo vesmíre? 9. časť by sa tam podľa jedného z hercov mala odohrávať

FILMY A SERIÁLY RÝCHLO A ZBESILO 9

Ludacris naznačil, že sa s Domom vyberieme do vesmíru.

Už od siedmeho dielu Rýchlo a zbesilo všetci žartujú, že séria sa už veľmi nemá ako prekonať. V osmičke sme videli ponorky a v spin-offe Hobbs and Shaw zase veci, ktoré už s fyzikou nemajú absolútne nič spoločné. Všetci by sme sa asi zhodli na tom, že pokiaľ chcú tvorcovia prekvapiť v každej ďalšej časti, jednoducho sa do toho vesmíru vydať musia.

Presne to naznačil aj Ludacris, jedna z hviezd série. Počas rozhovoru so SiriusXM (informáciu priniesol The Hollywood Reporter) ho spovedala moderátorka Julia Cunningham. Tá povedala, že jedným spôsobom, ako sériu niekam pozdvihnúť, by bola cesta do vesmíru.

Spider-Man 3, Batman či Thor. Na ktoré komiksové filmy, ktoré v kinách uvidíme do konca roka 2022, sa tešíme najviac? Spider-Man 3, Batman či Thor. Na ktoré komiksové filmy, ktoré v kinách uvidíme do konca roka 2022, sa tešíme najviac? 12. júla 2020, 8:18

Na to jej Ludacris odpovedal, že niečo uhádla, ale nechce presne špecifikovať, čo to bolo. Herec si rýchlo uvedomil, čo povedal, a následne si ústa „zamkol“ na znak toho, že tajomstvo neprezradí. Potom to ešte pokazil tým, keď povedal, že už nevie, čo vlastne moderátorka povedala.

Viacerí filmoví nadšenci, recenzenti a redaktori si mysleli, že séria sa do vesmíru skutočne vydá, no možno v poslednej, 10. časti. Zdá sa však, že sa to stane ešte skôr. Vin Diesel si musí pohnúť, ak tieto preteky nechce prehrať. Adrenalínový šialenec Tom Cruise sa totiž chystá natočiť akčný film priamo vo vesmíre, s čím mu bude pomáhať Elon Musk aj samotné NASA.

Samozrejme, v prípade Rýchlo a zbesilo vesmír simulovali počítačovými efektmi. Rýchlo a zbesilo 9 uvidíme 2. apríla 2021, a teda rok po plánovanej premiére, ktorú odsunuli pre koronavírus.

Záporákom deviatky bude Charlize Theron a jej Cipher. Vracia sa aj Jordana Brewster ako Mia, čo by mohlo znamenať návrat Briana. Toho hral Paul Walker, ktorý tragicky zahynul ešte v roku 2013. Chvíľu sa na internete šírila správa, že sa jeho bratia objavili na natáčaní deviatky.

Práve oni svojho zosnulého brata nahradili na natáčaní sedmičky, pričom im neskôr upravili tváre, aby sa výsledná postava podobala na ich brata Paula. Paul Walker totiž zomrel v priebehu natáčania, takže svoje scény nestihol dokončiť. Nováčikom bude aj Michael Rooker (Yondu zo Strážcov Galaxie), no a špekulovalo sa aj o Lucasovi Blackovi (Sean z Tokyo Drift).

Ten by sa mohol objaviť po boku Hana, s ktorým sa v Tokyo Drift spriatelili. Han totiž svoju smrť len fingoval a v deviatke bude mať znova dôležitú rolu.

Záporákom so svalmi sa stane John Cena. Ten bude hrať Domovho dávno zabudnutého brata.

Viac sa o deji, hercoch a tvorcoch snímky dozvieš tu.

Rýchlo a zbesilo vo vesmíre? 9. diel by sa tam podľa jedného z hercov mal odohrávať