Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
18. februára 2020, 9:05
Čas čítania 0:50
Jakub Paulík

Slováci sa sťažovali na televízny spot s homosexuálnym párom. Rada pre reklamu ich kritiku odmietla

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Podľa jedného zo sťažovateľov má reklama negatívny vplyv na maloletých.

Arbitrážna komisia Rady pre reklamu začiatkom nového roka posudzovala zahraničný spot od známej spoločnosti H&M. Keďže sa reklama vysielala aj v našej krajine a niektorí Slováci s ňou neboli spokojní, Rada pre reklamu obdržala sťažnosti.

V záberoch (pozri nižšie) môžeš pozorovať ľudí počas vianočných sviatkov, ktoré si užívajú so svojimi blízkymi. Našli sa však diváci, ktorým v reklame prekážala prítomnosť bozkávajúceho sa homosexuálneho páru.

Sťažovatelia poukazujú na scénu, v ktorej sa homosexuálny pár bozkáva. Prvý sťažovateľ má za to, že reklama má negatívny vplyv na maloletých a je pohoršujúca. Druhý sťažovateľ považuje predmetné zobrazenie za nedôstojné, nevhodné a urážlivé,“ objasnila Rada skúmanie televízneho spotu.

Odporúčané
18-ročný Marek z Mladí proti fašizmu: ĽSNS je podľa mňa fašistickou stranou, ignorovali sme ich pridlho 18-ročný Marek z Mladí proti fašizmu: ĽSNS je podľa mňa fašistickou stranou, ignorovali sme ich pridlho 9. februára 2020, 10:57

Rada pre reklamu sťažovateľom na svojej webovej stránke zdelila, že televízny spot s názvom H&M Vianoce 2019 nie je v rozpore s ustanoveniami Etického kódexu reklamnej praxe.

Domov
Zdieľať
Diskusia