Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 30. 10. 2020 meniny má Šimon, Simona

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Zaujímavosti - Zahraničné
2
Jakub Paulík
5. február 2020, 22:23
Čas čítania: 0:36
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Túto reklamu so sporo odetou modelkou v Británii zakázali. Vraj príliš sexualizuje ženy

Niektorí diváci prišli so sťažnosťou, ktorej Britská Rada pre reklamu jednoznačne vyhovela.

Jakub Paulík
5. február 2020, 22:23
Čas čítania: 0:36

Módny predajca Pretty Little Thing (PLT) to so svojou reklamou prehnal. Teda aspoň podľa britskej Rady pre reklamu (Advertising Standards Authority). Z ich správy podľa BBC vychádza, že v nej bola modelka vykreslená ako sexuálny objekt a produkty firmy odprezentovali príliš sexualizovaným spôsobom.

NAČÍTAŤ ČLÁNOK BEZPLATNE
Predplať si REFRESHER+ a získaj ďalšie výhody

Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 1360 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.

VIAC O PREDPLATNOM
Kedykoľvek ho jednoducho zrušíš
Už od 1.99 € mesačne
S REFRESHER+ môžeš získať tieto benefity
VIAC

 

Predajca však tvrdí, že reklamou nechcel v žiadnom prípade nikoho uraziť. Značka má za cieľ podporovať rozmanitosť ženských tiel a oslavovať ich všeobecnú krásu, uvádza PLT. Nie je to však prvýkrát, kedy musel predajca PLT svoju kontroverznú reklamu stiahnuť z obehu.

 

 

Ešte v roku 2017 mali totiž v reklame zobraziť modelku vyzerajúcu na menej než 16 rokov „sexuálne sugestívnym“ spôsobom. Samozrejme, tak ako vtedy, sa aj teraz názory na škodlivosť danej reklamy veľmi rozchádzali. Stiahnutie príliš odvážnej reklamy sa v nedávnej dobe týkalo aj konkurenčnej značky Missguided.

 

Podľa prieskumu BBC z minulého roku je u firiem predávajúcich svoj materiál v online priestore dvakrát vyššia šanca, že ich reklamné fotografie budú prehnane sexualizované, než u predajcov využívajúcich prevažne kamenné obchody.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: independent.co.ukNáhľadový obrázok: Pretty Little Thing Tagy: reklama, sexualizacia, Pretty Little Thing, sexuálny objekt
Pridaj sa k tým, ktorí nás podporili. Predplať si R+ VIAC
Ohodnoť článok
0
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.