Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
4. februára 2020, 10:42
Čas čítania 1:06
Martin Mičuda

Tesla pracuje na facelifte Modelu S, ktorý má zaručiť dojazd vyše 640 kilometrov

Tesla pracuje na facelifte Modelu S, ktorý má zaručiť dojazd vyše 640 kilometrov
Zdroj: <a rel="nofollow noopener" target="_blank" href="https://www.tesla.com/models" onclick="gaTrack('article', 'bottom', 'source');">tesla.com</a>
TECH TESLA (VÝROBCA AUTOMOBILOV)
Uložiť Uložené

Rozsiahlou modernizáciou by malo S-ko prejsť v priebehu roka.

Tesla vyrába svoj Model S už od roku 2012, čo v automobilovom priemysle značí, že je už naozaj ten najvysší čas na medzigeneračnú obmenu. Americká značka však nepatrí zrovna k tým tradičným automobilkám, preto životný cyklus ich jednotlivých modelov bude zrejme odlišný od konvenčných výrobcov.

 
V rámci konferencie k finančným výsledkom značky za posledný kvartál roku 2019 však Elon Musk podľa portálu Green Car Reports uviedol, že sa už pilne pracuje na veľkej modernizácii S-ka, ktorá prinesie dojazd cez 400 miľ, teda vyše 640 kilometrov. Ide o odpoveď na to, či Tesla chystá modernejšie akumulátory z novších elektromobilov (Model 3 a Y) časom priniesť aj do staršieho Modelu S, respektíve X. Ukazuje sa však, že sa tak nestane, keďže inžinieri pracujú na úplne novej generácii akumulátorov.

Tesla pracuje na facelifte Modelu S, ktorý má zaručiť dojazd až vyše 640 kilometrov
Zdroj: www.autoevolution.com

Tie by mali mať premiéru vo vynovenom Modeli S, ktorý sa dočká osvieženia exteriéru i interiéru. S najväčšou pravdepodobnosťou tak nepôjde o novú generáciu, ale len o značne prekopané súčasné vyhotovenie. Podľa zákulisných informácií z kokpitu napríklad zmiznú digitálne budíky, keďže tie po novom nahradí jeden centrálny, na výšku orientovaný displej po vzore 3-ky. Palubná doska tak bude ešte minimalistickejšia než doteraz.

Domov
Zdieľať
Diskusia