Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Nedeľa 20. 10. 2019 meniny má Vendelín

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Móda - Oblečenie
1
Richard Balog
28. apríl 2019, 13:54

Vládne pouličnej móde stále Supreme? Vybrali sme 6 najzaujímavejších značiek súčasnosti

Vo svete módy má vysoké postavenie už dlhé roky, avšak na vrchole obľúbenosti sa dokážu udržať len tie najkreatívnejší hráči.

Richard Balog
28. apríl 2019, 13:54
Vládne pouličnej móde stále Supreme? Vybrali sme 6 najzaujímavejších značiek súčasnosti
Zdroj: AP Photo / Francois Mori
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

V roku 2019 už azda ani nie je človeka, ktorý by ešte nepočul o  Supreme. Ikonická značka zo sveta skateboardingu a streetwearu oslávila len nedávno 25. výročie od otvorenia prvej kamennej predajne v New Yorku, pričom popularita stále rastie. 

 

Pouličná móda avšak nie je výhradne len o diele Jamesa Jebbiu, o čom svedčí množstvo ďalších výrobcov, ktorí si dokázali nájsť svoje miesto na trhu. Ten sa každým rokom zväčšuje a prináša novú krv s vlastnými víziami či myšlienkami ovplyvňujúcimi celú generáciu.

 

Len tí najsilnejší hráči sa avšak dokážu udržať na výslní dlhšie časové obdobie a zakaždým priniesť niečo zaujímavé, respektíve netuctové. Dnešným článkom si predstavíme 6 aktuálne najrelevantnejších streetwearových značiek, ktorých kúpou rozhodne neprerobíš, skôr naopak. 

 


 

Carhartt WIP 

Samostatná línia značky s históriou siahajúcou ešte do konca 19. storočia patrí medzi to najlepšie a zároveň cenovo najdostupnejšie, čo dokážeš nájsť v danom segmente. 

 

Ľuďmi často prehliadaná záležitosť sa môže pýšiť veľmi slušným renomé nielen, čo sa týka kvality dizajnov, ale taktiež zvučných kolaborácií. Za všetky môžeme spomenúť fúzie s A.P.C., Comme des Garcons, Vetements či A Bathing Ape. 

 

Skratka WIP symbolizujúca slovné spojenie Work in Progress ukážkovo korešponduje s myšlienkou podporovať šikovných a kreatívnych ľudí z rôznych sfér. Ak ešte nevlastníš žiaden kúsok s legendárnym logom, tak skús preveriť ponuku českého obchodu Queens

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Carhartt Work In Progress (@carharttwip) on

 

Stussy 

Od jednej legendy pouličnej módy plynulým tempom prechádzame k ďalšej. Pôvodne brand určený pre surferov sa dnes šíri ulicami naprieč celým svetom a my nenamietame. 

 

Prečo by aj, keď ide o jednu z mála značiek, ktorej koncept predstavuje životný štýl. Voľnosť, pozitívne myslenie a energia tvorcov spoza veľkej mláky sa odrážajú taktiež na samotných kúskoch dostupných napríklad v predajniach Queens

 

Odporúčame siahnuť aj po iných veciach, ako sú jednoduché tričká s potlačou, a okúsiť kvalitu ich košieľ, nohavíc či búnd. Môžeš nám veriť, že neoľutuješ. Stussy podľa nás pomaly, ale určite atraktívnosťou dobieha Supreme. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Stüssy (@stussy) on

  

RHUDE 

Hovorí ti niečo meno Rhuigi Villasenor? Zrejme nie, avšak to sa po nasledujúcich riadkoch zmení. Mladý návrhár si totiž v roku 2015 rozhodol splniť svoj sen a založil spomínaný brand, pričom netrvalo dlho a jeho kúsky začali vo veľkom rotovať áčkové raperské hviezdy na čele s Kendrickom Lamarom, Snoop Doggom a A$AP Rockym. 

 

Značka, ktorá svoje produkty vyrába výhradne na domácej pôde, čiže v Spojených štátoch, v sebe miesi prvky elegancie a surovosti ulice, čo vytvára perfektný celok. Koniec koncov, RHUDE sa prostredníctvom návrhov snaží oslavovať mladosť, eleganciu či jednoduchosť, a to všetko vo vysokej kvalite zvolených materiálov. 

 

Nebudeme si klamať a musíme podotknúť, že to všetko sa odráža aj na cenovkách, ktoré nie sú nastavené pre masy. Nájdeš napríklad na MR. Porter

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by R H U D E (@rhude) on

 

KITH 

NAČÍTAŤ CELÝ ČLÁNOK BEZPLATNE
Podpor tvorbu kvalitného obsahu
Roky tvoríme kvalitné autorské články, ktoré nikde inde nenájdeš. Ak chceš viac takýchto článkov, predplať si REFRESHER+ a dostaneš ďalšie výhody.
CHCEM PODPORIŤ

Mimoriadne populárna značka a predajňa v jednom je dielom Ronnieho Fiega, ktorého cestu sme si už dávnejšie priblížili samostatným článkom

 

KITH je svojím spôsobom fenomén veľmi blízky značke Supreme,  a to nielen vďaka tomu, že na konte má taktiež aj spoluprácu s módnym domom (Versace). Americký brand spĺňa všetky kritériá úspechu vo svete streetwearu, vrátane kvalitných a originálnych dizajnov, často prekvapivých kolaborácií či priateľskej komunikácie.

 

Azda jediným problémom je dostupnosť. Len márne by si totiž hľadal akékoľvek kúsky z dielní KITH na území Európy s výnimkou občasných pop-up prevádzok. Ani to nám však nebráni v tom, aby sme progresívnu firmu nezaradili medzi to najlepšie.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Kith (@kith) on

 

Palm Angels 

Akonáhle sa spomenie pouličná móda, tak nám v spojitosti ihneď napadne len jediný šport – skateboarding.  Práve ním je do značnej miery inšpirovaná značka, ktorú má pod patronátom umelecký riaditeľ Moncler. 

 

Francesco Ragazzi sa skrz jednotlivé návrhy snaží ľuďom predať voľnosť a pohodu sprevádzanú jazdou na skateboarde v kontraste s talianskou uhladenosťou, ktorá mu je blízka. Za necelé 4 roky si značka vytvorila mimoriadne silnú sieť klientov, vďaka čomu sa dnes predáva vo vyše 200 predajniach, vrátane Selfridges alebo Barney's NY. 

 

Aj v danom prípade je cenová politika, žiaľ, nastavená do sfér high fashion a najbližšia kúpa nás tak čaká zrejme až v priebehu letných výpredajov. Zatiaľ si skús pozrieť ponuku na oficiálnej stránke Palm Angels. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Francesco Ragazzi (@palmangels) on

 

Supreme

Legenda, ktorá si právom zaslúži byť spomenutá až na záver. Dielo Jamesa Jebbiu, ktoré ako sme už spomenuli v úvode, oslávilo 25. rokov existencie, je tým pravým synonymom pre streetwear. 

 

Esencia drzosti, špinavosti ulíc, mladosti a neuveriteľný záujem zo strany ľudí robí zo Supreme číslo 1 už niekoľko dlhých sezón.

 

Nie vždy a všetko sa nám síce páči, ale zakaždým ide o dokonale premyslené ťahy, ktoré fungujú, a to, či už sa budeme rozprávať o jednotlivých spoluprácach, alebo o vlastnej tvorbe na čele s box logo kúskami v závratných hodnotách. Supreme je jednoducho fenomén nielen pouličnej módy, ktorý úprimne ceníme. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Supreme (@supremenewyork) on

 

V prípade, že sa o módne dianie zaujímaš aj trochu bližšie, tak určite nezabudni navštíviť náš instagramový účet @refreshermarket, ktorý ti poskytne vždy len tie najzaujímavejšie a najhorúcejšie informácie z módneho sveta. Ďakujeme za podporu a spoluprácu! 

 

Pridaj sa k tým, ktorí nas podporili. Predplať si R+ VIAC
Ohodnoť článok
47
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov tento mesiac. Prihlás sa pre neobmedzený prístup. Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov za mesiac. PRIHLÁSIŤ / REGISTROVAŤ PRIHLÁSIŤ
Najčítanejšie