Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
9. apríla 2019, 16:27
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Lidl ukazuje Slovákom, že je lacnejší a porovnáva svoje ceny s Billou. Tá vysmieva poľské mäso

GASTRO
Uložiť Uložené

Konflikty nevznikajú len medzi osobnosťami a technologickými gigantmi, ale aj potravinovými reťazcami na Slovensku.

Portál Trend dnes informuje o ďalšom konflikte medzi slovenským potravinovými reťazcami. Tentokrát je v hlavnej úlohe Lidl, ktorý Bille odpovedá na narážky z reklamy na YouTube. Tú mohli diváci sledovať ešte v úvode roka a v jednoduchosti poukazovala na to, že mliečne výrobky alebo olej sú v Bille naozaj lacnejšie a na rozdiel od iných obchodov sa tak len netvária. 

Billa pri tom použila na zobrazenie svojich konkurentov, teda Lidlu a Kauflandu, len nenápadné označenie prostredníctvom príznačných farieb a označila ich za diskonty. Reakcia prvého menovaného konkurenta na seba nenechala dlho čakať a sme svedkami veľmi priamej odpovede. 

Lidl vytvoril podstránku „Bilancovanie“, kde svoje produkty priamo porovnáva s tými, ktoré sa dajú kúpiť v Bille a sú si už na prvý pohľad podobné. Popisujú to hneď priamo v úvode: „Tak si to zbilancujme! Porovnali sme bežné predajné ceny našich výrobkov s výrobkami spoločnosti Billa s. r. o., aby ste mali istotu, že u nás nakúpite výhodnejšie.“

Lidl ukazuje Slovákom, že je lacnejší a porovnáva svoje ceny s Billou. Tá sa nenechala zahanbiť, vysmieva poľské mäso
Lidl ukazuje Slovákom, že je lacnejší a porovnáva svoje ceny s Billou. Tá sa nenechala zahanbiť, vysmieva poľské mäso

Podľa Trendu zvažuje Billa aj ďalšie kroky a aj keď presne nevieme, čo si pod tým máme predstaviť, zatiaľ vracia úder aspoň prostredníctvom sociálnych sietí, kde pridala príspevok, kde naráža na nedávnu kauzu s poľským mäsom. 

Svojich fanúšikov sa Billa pýta, či je poľský pôvod mäsa za nízke ceny naozaj tou správnou voľbou.

Lidl ukazuje Slovákom, že je lacnejší a porovnáva svoje ceny s Billou. Tá vysmieva poľské mäso

Domov
Zdieľať
Diskusia