Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
25. januára 2019, 9:14
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

V tomto obchode si ľudia zamilovali čierne a červené košíky. Jednoduchý dôvod ovládol internet, lebo uľahčuje nakupujúcim život

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Keď vchádzaš do obchodu, občas potrebuješ chvíľku len pre seba.

Mnohých ľudí často otravujú nekonečné otázky zamestnancov v obchodoch, ktorí síce majú dobrý úmysel a chcú človeku len pomôcť pri výbere správneho produktu, avšak množstvo z nás radšej nakupuje osamote a v tichosti.

Uvedomili si to aj v obchodoch značky Sephora, kde sa už dlhší čas objavujú špeciálne dva druhy košíkov. Jeden je červenej farby, takže vyzerá úplne štandardne a stretnúť by si sa s ním mohol prakticky vo väčšine obchodov, avšak druhý košík je celý čierny.

Pri vchode do predajne máš teda možnosť výberu. Ak si zoberieš červený košík, avizuješ tým predavačom, že by si potreboval s nákupom trochu poradiť a možno budeš mierne stratený, zatiaľ čo pri čiernom košíku je situácia opačná.

Obchod cervene a cierne kosiky
Obchod cervene a cierne kosiky Zdroj: Facebook/Creapils

Keď nepotrebuješ, aby za tebou predavači pobehovali a vypytovali sa, ako ti môžu pomôcť, jednoducho si vezmeš čierny košík a prechádzaš sa bez vyrušovania.

Otravné otázky predavačov očividne nezažívame len na Slovensku, pretože ľuďom sa nápad okamžite zapáčil a desiatky tisíc z nich už vyjadrilo svoj postoj lajkom. Možno sa ním inšpiruje aj nejaká slovenská prevádzka.

Domov
Zdieľať
Diskusia