Kampaň od Greenpeace vytiahla proti plastom silné zbrane.
Boj proti plastom na jedno použitie naberá v posledných týždňoch na obrátkach. Viaceré svetoznáme spoločnosti ako Starbucks či McDonald’s vyhlásili, že prestávajú používať jednorazové plasty a vymiznú aj plastové slamky. Aby si svoju spoločenskú zodpovednosť uvedomilo viac spoločností, organizácia Greenpeace Canada vymyslela skvelú kampaň.
V spolupráci s agentúrou Rethink v Toronte predstavili sériu fotografií, ktorá podčiarkuje dopad plastového odpadu na naše oceány a najmä na naše živočíchy. Grafici napchali do ryby, korytnačky aj vtáčika plastové slamky a nechali zvieratá dusiť sa.
Kampaň dostala aj veľavravný popis "Don’t suck the life from our oceans." Nikto zrejme nečaká, že jediná séria fotografií presvedčí všetky svetové korporácie, aby sa plastov zbavili, ale čím viac z nich k podobnému kroku pristúpi, tým šťastnejšia bude naša planéta.