Prvé nápoje začala vyrábať už v štyroch rokoch a taktiež už stihla získať uznanie aj od Baracka Obamu.
Väčšina detí v 13 rokoch ešte ani len netuší, čím sa chce v dospelosti stať a v tom období je ich jediným problémom napríklad aj to, že im rodičia kvôli správaniu zakázali videohry alebo zatrhli vreckové. To však nie je prípad mladej ambicióznej Texasanky, ktorá sa v rovnakom veku môže pochváliť už rôznymi úspechmi, ako napríklad svojou veľkou a prosperújucou firmou. Mikaila Ulmer totiž už ako malá začala podnikať s vlastnými ovocnými limonádami.
Dievčatko sa objavilo v aktuálnej relácii televíznej stanice BBC s názvom The Boss, v ktorej sa diváci majú možnosť zoznámiť vždy s iným úspešným podnikateľom a jeho biznis zámerom. Malá Mikaila v nej predstavila svoju značku sviežich ovocných nápojov Me & The Bees. Podnikaniu s limonádami sa začala venovať už v neuveriteľných 4 rokoch, keď si privyrábala tým, že si postavila pred domom stánok s lahodným drinkami, ktoré pripravovala podľa tradičnej receptúry svojej prababky z roku 1940.
Momentálne je Mikaila generálnym riaditeľom spoločnosti a jedným z najmladších podnikateľov v celej Amerike. Firmu riadi spoločne so svojimi rodičmi, ktorí jej pomáhajú vďaka vyštudovanému obchodu a marketingovým skúsenostiam. Ročne dievčatko predáva približne 360 000 fliaš svojho nápoja v 500 predajniach v rámci Spojených štátov. Limonádu vyrába v štyroch rôznych prevedeniach - hruška, mäta, zázvor a ľadový čaj. Všetky však obsahujú najdôležitejšiu prísadu, ktorá celu značku definuje, a to med.
Jej biznis však nemá pozitívny vplyv na jej výsledky v škole, keďže častokrát nemá čas skĺbiť podnikanie s učením, ktoré je pre ňu aj napriek veľkým úspechom s limonádami ešte stále veľmi potrebné. Rodičia jej však radi pomáhajú v obidvoch odvetviach. Tí taktiež navrhli značke logo, dopomohli presunu výrobkov na pulty predajní a rovnako sa snažia stáť za veľkými rozhodnutiami spoločnosti.
Nesmierny úspech mladej podnikateľky v roku 2009 zaznamenal veľký obchodný reťazec Whole Foods Market, s ktorým podpísala zmluvu na zastrešenie predaja jej limonád. Neskôr si ju všimli aj rôzne médiá, a tak sa dostala aj do podnikateľskej relácie Shark Tank, kde sa jej podarilo presvedčiť jedného z investorov, aby do jej biznisu vložil 60-tisíc amerických dolárov. O dva roky neskôr do nej investovala neskutočných 800-tisíc dolárov skupina hráčov amerického futbalu.
Mikaila počas svojho pomerne krátkeho života získala už mnoho ocenení či uznanie od veľkých mien ako napríklad od niekdajšieho amerického prezidenta Baracka Obamu, ktorý ju dokonca počas svojej funkcie pozval na návštevu do Bieleho domu. Mladá podnikateľka sa okrem svojej značky taktiež podieľa aj na ochrane zvierat, keďže 10 % z celkového zisku darováva rôznym organizáciám na ochranu včiel, ktoré má aj v názve značky. Cieľavedomé dievčatko údajne plánuje založiť mnoho ďalších spoločností, keďže ju vraj jedna firma nudí.