Hľadáme dôležitú posilu do tímu! Si to ty?
Kto sme:
Sme Refresher, fresh web pre fresh ľudí. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem vtipných a jednoduchých článkov sa snažíme tvoriť aj hodnotné a náučné texty, predstavovať lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, písať recenzie, natáčať reportáže a rôzne videá. Vymýšľame stále niečo nové, každý deň sa zlepšujeme, či už pri tvorbe obsahu, manažmente alebo s technickými vylepšeniami na stránke.
Koho v skratke potrebujeme:
Managing Editor. Skoordinovať redaktorov, školiť tím, zlepšovať obsah, byť vzorom a viesť ľudí.
Čo u nás nájdeš:
- V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov
- Sem-tam si môžeš vybrať sneakers podľa vlastného gusta vo Footshope, máme lístky na filmové predpremiéry, na rôzne zaujímavé, ale aj zvláštne akcie, festivaly po Slovensku, Česku, Európe
- Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy. Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu
- Čoskoro aj poriadne fresh kancelárie, ktoré budú prispôsobené pre potreby mladých ľudí
Prečo hľadáme Managing Editora?
Náš tím sa zväčšuje, tvoríme komplexnejší obsah, chceme ho mať kvalitnejší a nestíhame koordinovať všetkých redaktorov, zaškolovať, vytvárať procesy a motivovať ich. Chceme mať bezchybné články, overené zdroje, najlepších redaktorov.
Čo budeš robiť?
- Budeš sa starať o plánovanie a kontrolu obsahu.
- Vytváranie procesov kontroly, zaúčania a školenia nových, ale aj existujúcich redaktorov.
- Sledovať aktuálne dianie doma aj v zahraničí v oblasti médií a trendov v online médiách, žurnalistike.
- Vyhodnocovať a hodnotiť redaktorov, analyzovať ich články a výstupy.
- Rozdelovať rozpočet a definovať nové pozície pre redaktorov.
- Definovať priestor na zlepšenie jednotlivých redaktorov aj celkového obsahu, analyzovať problém, pripraviť návrh na zlepšenie, navrhnúť plán a následne ho pomáhať implementovať.
- Každodenne budeš riadiť redaktorov a pomáhať im tvoriť kvalitnejší a lepší obsah.
- Rozhodneš o tom, aký obsah sa spracuje na video, čo vo forme textu. Budeš s redaktormi plánovať obsah.
- Postaráš sa o to, že nech je pod tvojím dozorom čo najmenej gramatických chýb a všetky fakty v článkoch sú overené, mená ľudí bez preklepov.
- Dozrieš na to, aby boli aktivity spojené s obsahom skoordinované, teda budeš riadiť možno 20 redaktorov, spolupracovať s obchodným tímom, fotografmi, video tímom, obchodným a marketingovým oddelením.
- Hlavne ale budeš pracovať na tom, nech máme čo naj lepší, kvalitnejší a aktuálnejší obsah.
Požadované schopnosti a skúsenosti:
- Skúsenosti z redakcie sú vítané, aj keď nie sú podmienkou.
- Nutné relevantné skúsenosti s vedením ľudí a plánovaním projektov.
- Skúsenosti s písaním. Mal by si byť vzorom pre redaktorov a byť schopný im ukázať, ako sa má tvoriť kvalitný obsah. Či už po štruktúre, forme alebo po stránke postupov po kreatívnej stránke.
- Poznáš Refresher, jeho obsah, spôsob komunikácie.
- Zvládaš Excel, Powerpoint/Keynote.
- Poznáš dobre svet Facebooku, Instagramu a Youtube.
- Gramatika, štylistika 100%.
- Vzdelanie: “nejaká tá vysoká škola” by bola ideálna. Nie je to nutnosť, no poteší
- Znalosti marketingu, marketingovej komunikácie a budovania značky bonus, nie je nutné.
Požadované osobnostné vlastnosti:
- Komunikatívnosť
- Asertívnosť
- Leadership
- Úprimnosť
- Proaktivita
- Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných
- Vytrvalosť a odolnosť
- Cit pre poriadok a detail
- Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať
Plat a nástup:
Dohodou, podľa skúseností. Od 1200 EUR. Ak by si chcel viac, nie je problém, nastavíme motivujúcu odmenu podľa skúseností a prínosu.
Čo máš spraviť a kam poslať:
1. BIO
Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osobu, nie pracovné skúsenosti, ale povahu, cieľe, záujmy.
2. Pracovné skusenosti
Povedz nám o svojich (relevantných) pracovných skúsenostiach a čo si sa pri nich naučil. Čo si vyštudoval a čo ťa baví, prilož aj zoznam predchádzajúcich pracovných skúseností v štruktúrovanej podobe.
3. Čo ťa baví
Napíš, čo ťa baví sa kľudne sa rozpíš alebo len uveď kľúčové slová. Čo robíš, ak nepracuješ.
4. Prečo ty a prečo u nás
Prečo chceš robiť práve v Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť do Refresheru.
5. Kedy by si vedel nastúpiť
6. Otázky
Ak máš akékoľvek otázky, doplň ich do mailu.
Celé to spíš a pošli vo formáte .pdf na [email protected] s predmetom #EDITOR. Kľudne tykaj, píš maximálne úprimne a otvorene, chill. Odpovieme, len ak spĺňaš vyššie vymenované požiadavky a budeme mať záujem.