Umiestnenie homosexuálov do reklamnej kampane stálo značku časť fanúšikov.
Aj keď žijeme v 21. storočí a najmä v západných krajinách nemajú zvyčajne obyvatelia akékoľvek problémy s homosexualitou, jedna holandská spoločnosť zažila mimoriadne nepríjemnú spätnú väzbu na novú reklamu. Pri propagácii najnovšej kolekcie zvolila značka SuitSupply o trošku kontroverznejšie predstavenie a do reklamy zavolala viacero modelov.
Okrem pózovania v oblekoch mali k sebe veľmi blízko aj fyzicky, pretože sa objímali a dokonca bozkávali, čo množstvo ľudí na internete odrazu nevedelo prežiť. Šéf a zakladateľ značky Fokke De Jong sa vyjadril, že mu na neprajníkoch nezáleží a len podčiarkol dôležitosť reklamnej kampane, v ktorej bude zobrazená príťažlivosť medzi dvomi mužmi.
Značka síce stratila viac ako 10-tisíc fanúšikov krátko po tom, čo svoju novú kampaň oficiálne uviedla, ale SuitSupply si stojí za svojimi hodnotami a princípmi, a tak niet dôvodu, prečo by mala svoje kampane upravovať kvôli ľuďom bez štipky tolerancie.