Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
28. februára 2018, 12:52
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Bozkávajúci sa muži v reklame na novú kolekciu pripravili značku o tisíce fanúšikov. Homofóbni ľudia nezvládli pohľad na chlapov v objatí

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Umiestnenie homosexuálov do reklamnej kampane stálo značku časť fanúšikov.

Aj keď žijeme v 21. storočí a najmä v západných krajinách nemajú zvyčajne obyvatelia akékoľvek problémy s homosexualitou, jedna holandská spoločnosť zažila mimoriadne nepríjemnú spätnú väzbu na novú reklamu. Pri propagácii najnovšej kolekcie zvolila značka SuitSupply o trošku kontroverznejšie predstavenie a do reklamy zavolala viacero modelov.

Okrem pózovania v oblekoch mali k sebe veľmi blízko aj fyzicky, pretože sa objímali a dokonca bozkávali, čo množstvo ľudí na internete odrazu nevedelo prežiť. Šéf a zakladateľ značky Fokke De Jong sa vyjadril, že mu na neprajníkoch nezáleží a len podčiarkol dôležitosť reklamnej kampane, v ktorej bude zobrazená príťažlivosť medzi dvomi mužmi.

Značka síce stratila viac ako 10-tisíc fanúšikov krátko po tom, čo svoju novú kampaň oficiálne uviedla, ale SuitSupply si stojí za svojimi hodnotami a princípmi, a tak niet dôvodu, prečo by mala svoje kampane upravovať kvôli ľuďom bez štipky tolerancie.  

Domov
Zdieľať
Diskusia