Marketing treba vždy poriadne premyslieť.
Snáď v každý moment nášho života, okrem spánku, sme obklopení reklamami a niektoré z nich sú na nepredstaviteľne pokročilej úrovni marketingu. Snaha presvedčiť nás, aby sme si niečo kúpili, býva často veľmi podceňovaná, pritom niektoré reklamy sú úžasne prepracované. Na mnohých z nich pracovali desiatky ľudí v reklamných agentúrach, no existuje aj kategória reklám, ktorá až tak veľmi sofistikovaná nie je.
Také si ľudia zvyčajne robia doma sami na kolene a ide o všetko od polepov na autách až po podomácky vyrábané plagáty. Pri podobných a málo úspešných pokusoch však môže vzniknúť obrovské množstvo skvelých momentov. Na nich sa samozrejme pousmeje predovšetkým náhodný okoloidúci a autor svoju chybu skôr oľutuje. Mohlo sa napríklad stať, že si neuvedomil, ako jeho veľdielo vyzerá z určitých uhlov, čo nakoniec vyústi v spektakulárne trapasy, na ktorých sa následne smeje obrovské množstvo ľudí na internete. Presne tak, ako je tomu i v tomto prípade.