Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
ve spolupráci s JYSK.
10. decembra 2017, 15:06
Čas čítania 0:00
Antonín Havlík

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Pracovať v spoločnosti, ktorá sa prispôsobuje najnovším trendom, je vždy príjemné. Aké postupy využíva dánska firma JYSK? Poďme nahliadnuť do hlbín tohto škandinávskeho velikána!

Každý, kto nastupuje do novej práce, by sa mal o svojej pracovnej náplni dozvedieť čo najviac. Nával nových informácií ale často môže človeka dostať do zbytočného stresu. Nehľadiac na rôzne školenia, kopy papierov a v nich texty, ktoré na prvý pohľad absolútne nedávajú zmysel. Býva to bohužiaľ obvyklá interná prax tých spoločností, ktoré nie sú dostatočne progresívne a bránia sa experimentom zameraným na dobu trendov, dotykových displejov a voľnému prístupu k informáciám.

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy
Zdroj: Dorthejysk/Wikimedia Commons

Presne z tohto dôvodu sme sa pozreli na spoločnosť, ktorá má už priamo vo svojom kódexe zafixovaný škandinávsky prístup k tomu, čo robí – a to nielen s ohľadom na modernosť a jednoduchosť v oblasti nábytku, ale aj vo svojom spôsobe manažmentu – spoločnosť JYSK. V minulom článku sme hľadali Store Managera a rozobrali si, ako to v tejto firme každodenne chodí a dnes sa pozrieme na to, prečo je vlastne JYSK trendy v oblasti technológií.

Vďaka dôvere v budúcich zamestnancov a ich bezproblémovému začleneniu do fungujúceho kolektívu totiž práve JYSK ponúka progresívne riešenie, v rámci ktorého sa stanú všetky na prvý pohľad zložité školenia absolútne jednoduchou záležitosťou. Nechali totiž v spolupráci so svojimi dlhoročnými zamestnancami a odborníkmi v odbore vyvinúť pre nových pracovníkov špeciálnu aplikáciu, ktorá im umožňuje naštudovať si materiály pre svoj ďalší rozvoj. Záujemcovia si tak môžu naštudovať všetky oblasti v ich budúcom segmente.

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

Aplikácia MY LEARN bola v minulosti určená iba pre počítače, až s rozvojom inteligentných telefónov sa aplikácia rozšírila aj na prenosné zariadenia a teraz sa môže do systému prihlásiť každý záujemca o prácu v JYSKu, a to kdekoľvek – doma na pohovke, v kaviarni, v co-workingovom priestore či napríklad na zastávke alebo počas cesty električkou. V mobile, tablete aj na čomkoľvek inom. Je to moderné, svižné a hlavne prehľadné. Nad budúcimi zamestnancami majú kontrolu ich vedúci pracovníci a tí v záverečných testoch, ktoré musí každý záujemca splniť, vidia, aké oblasti im robili najväčší problém a napríklad môžu ochotne poradiť tam, kde to ide novému kolegovi zatiaľ najhoršie.

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

Manažér teda má vďaka tejto aplikácii prehľad o rozvoji celého tímu. Každý jednotlivý kurz má rozsah od 5 po 20 minút. Že to JYSK myslí s dôrazom na vzdelanosť a trendy skutočne vážne dokazuje aj fakt, že v budúcnosti chce posunúť svoju e-learningovú oblasť na ďalšiu úroveň a priniesť do aplikácie aj rôzne interaktívne hry a videá, aby vzdelanosť zamestnancov bola na čo najvyššej úrovni. Tam, kde je vzdelaný pracovník, je totiž aj spokojný zákazník. V škandinávskej kultúre spánku musia byť budúci poradcovia totiž čo najviac kompetentní. A vzdelávanie ich predsa musí aj baviť.

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

My však zamierime ešte ďalej, až do hlbín fungovania samotného JYSKu. Zistili sme, že vzdelávacia aplikácia nie je jediným prvkom, ktorý by uctieval súčasnosť v technológiách pri bežnej práci. JYSK Mobility – Store Front je interná aplikácia v smartfóne, cez ktorú už prijatý zamestnanec môže riešiť nové aj zostávajúce objednávky, kontrolovať skladové zásoby, tlačiť cenovky a marketingové materiály a tiež zadávať reklamácie, ktoré sa ale v JYSKu riešia úplne inak, ako je obvyklé.

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

Počas prieskumu na vzorke 12 000 nakupujúcich totiž zistili, že hlavnou prioritou zákazníkov napodiv nie je cena výrobkov, ale jednoduchý nákupný proces, ľahké použitie a v prípade potreby čo najjednoduchšia výmena tovaru. Priamo v aplikácii JYSK Mobility – Store Front môže pracovník objednať priamo konkrétny poškodený diel, ktorý sa potom iba vymení a k samotnému reklamačnému procesu ani neprichádza. Pre zákazníka preto odpadáva stresujúce čakanie a zamestnanec má bezproblémový prístup k prehľadnému softwaru z akejkoľvek časti predajne.

Pokiaľ ťa toho zaujíma viac a chceš sa pozrieť na zoznam ponúkaných pozícií, zájdi na kariérne stránky JYSKu a možno potom na vlastnej koži spoznáš, aké je to byť súčasťou pokrokového kolektívu.

Pracovať pre spoločnosť zameranú na mileniálov a najnovšie technológie? JYSK ide s dobou a zavádza nevšedné pracovné postupy

Domov
Zdieľať
Diskusia