Syndróm je iba veľmi maličkou súčasťou jeho života.
Známa značka River Island príjemne prekvapila svojou novou kampaňou tisíce ľudí na internete, pretože iniciatíva Kid’s Squad zahŕňa aj malého sympaťáka Josepha Halea, ktorý trpí Downovým syndrómom. Značka v kampani prezentuje svoje nové kúsky oblečenia a svetu oznamuje, že každé dieťa na svete je rozdielne, ale všetky by chceli nosiť moderné oblečenie, čo podľa všetkého práve River Island dokáže splniť. Mama malého Josepha bola ponukou od spoločnosti mimoriadne nadšená, pretože jej syn si natáčanie reklamných spotov skutočne užil a nezáležalo pritom na tom, či trpí Downovým syndrómom alebo nie. Žiadna diagnóza by nemala ľudí definovať a ona sama krásne skonštatovala, že Downov syndróm je iba veľmi maličkou časťou Josephovej osobnosti.
Joseph si v kampani strihol rolu milovníka tradičného oblečenia, čo sa samozrejme odzrkadlilo na jeho outfite a pred kamerou sa premával vo formálnych topánkach, nohaviciach a štýlovej polokošeli. Samotný Joseph je so svojím výkonom spokojný a video už stihol poukazovať všetkým spolužiakom v škole, zatiaľ čo na natáčaní sa snažil všetkých rozhýbať a prinútiť tancovať, aby sa spoločne uvoľnili a zaujímavú skúsenosť si naplno užili. Jeho mama momentálne dúfa, že v budúcnosti do svojich kampaní zakomponujú rozdielnych ľudí s rozdielnymi pozadiami aj ďalšie značky a po Josephovom výkone je snáď každému jasné, ako veľmi sa to oplatí.