Reklamy vedia človeka naviesť na čokoľvek.
Práca v reklamnej agentúre si vyžaduje hromadu kreativity a najmä nekonvenčné myslenie, pretože ľudia už vo svojom živote videli toľko reklám, že na väčšinu z nich ani len nereagujú. Ak sa teda človek prechádza po meste, existuje niekoľko spôsobov, ako ho reklamou zaujať, a tým najjednoduchším je vytvoriť reklamu, ktorá je do detailov premyslená, trochu vtipná a inteligentne skombinovaná. Reklamné agentúry sa dokážu pohrať s výrobkom, jeho najčastejšími spôsobmi používania, ale aj tradičnou skupinou ľudí, ktorí si ho kupujú, aby vytvorili zaujímavú kampaň či spot. Nasledujúce reklamy zosobňujú presne to, po čom väčšina spoločností túži, pretože jednoduchá a na druhej strane premyslená reklama v jednom je základom každého dobrého produktu.