Mnohí ľudia jednoducho nemajú súdnosť a cit pre to, čo je pekné a to, čo v žiadnom prípade pekné nie je. No a výsledkom je grafický odpad.
Už pred niekoľkými mesiacmi sme vám priniesli výber toho najlepšieho, čo chalani zo stránky Grafický odpad stihli zozbierať. Že je Československo v tejto disciplíne skutočným lídrom, nám dokazujú nielen stovky aktuálnych snímok, no najčastejšie sa stačí jednoducho prejsť ktorýmkoľvek mestom v našich dvoch malých krajinách. Grafický odpad je vlastne všade a jeho tvorcovia by si za svoje zrealizované "projekty" zaslúžili pokojne aj zopár mesiacov za mrežami. Nuž, v dnešnej dobe je už samozvaných grafikov viac ako Youtuberov a paradoxne práve práce tých si získavajú najväčšiu pozornosť. Pri niektorých hrozne spracovaných dizajnoch je dokonca badať istý jedinečný rukopis, a tak máme podozrenie, že ide o rovnakého človeka. Užite si teda výber tých suverénne najhorších grafických spracovaní za posledné mesiace a ja pevne verím, že vás tento článok nemotivuje stiahnuť si nejakú tú neaktuálnu verziu Photoshopu s licenčným kľúčom z fóra.
V tomto prípade ceníme nielen grafika, ale aj toho človeka, ktorý bol ochotný to takto vytlačiť. Ale pravdepodobne má toto na svedomí len jeden človek. Borec.
Kombinácia farieb, fontov aj obrázkov z Googlu je jednoducho výborná.
Pivní pálenka, dokonalá milenka.
V tomto obchode si napríklad môžeš objednať Vianoce.
HAP
PPY
Tak čo, vybrali ste si?
Pozeráme sa na najlepšiu formu offline marketingu vôbec?
Niekto mal asi zlý deň.
Ale veď kto nič nerobí, nič nepokazí. Alebo takto nejako to je.
Dizajn.
V tomto prípade niekto nedomyslel detaily.
Toto vysvetliť nedokážeme.
Blue screen of death na nesprávnom mieste.
Na vleku sa tejto polohe vyhýbajte.
Hmm.
Čím viac fontov, tým viac grafik.
"Nechaj to tak, to si nikto nevšimne."
Re-branding nie je vždy jednoduchý.
SEKÁČ DETSKÉ KŮŽE.
Presne takto sa na ruštinu pozerajú tí, ktorí nepoznajú Azbuku.
Podstatné je, že rozumieme.
Myslíte, že to takto plánovali od začiatku?
Keď si vyberieš font, ktorý nepozná písmená s diakritikou.
Úprimnosť sa samozrejme veľmi cení, ale niekedy môže byť kontraproduktívna.
Videl niekedy niekto vodnejší obal pre knihu taliančiny?
Tento odkaz sa teda nepodaril.
Myslíte si, že to spravili schválne?
Hověz
ROZ
Bude prší, kúp si gumáky.
To mi nevychádza.
O koľko jednoduchšie by bolo zobrať tú tabuľu preč?
Bez komentára.
Kto by odmietol?
Je dôležité potenciálnym zákazníkom ukázať aj reálne výsledky. A niekedy je dôležité ich čo najlepšie utajiť.
Dovolím si tipnúť, že tento plagát sa do Česka dostal z banskobystrického kraja.
Pán môže byť rád, že neskončil na Renaulte.
To mi nevychádza 2.
Keď máš tričko s nápisom FASHION, zaručene je v móde.
DO NOT
TURISTOM
ENTER
V tomto prípade muselo zlyhať približne 20 ľudí, kým sa tá značka na stĺp dostala. Gratulujeme.
Lubo takto zákazníkov asi nepresvedčí.
No a jeden klasický odpad na záver. Dovidenia!