Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
14. júna 2017, 13:15
Čas čítania 0:00
johnnybravo

Americká agentúra redizajnovala LGBTQ vlajku, ale tisíce ľudí proti nej ostro vystúpili. Aj keď mala dobrú myšlienku, vraj len diskriminuje

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Agentúra asi nepočítala s tým, že jej dobrý nápad skončí hromadnou kritikou.

Téma LGBTQ predstavuje pre množstvo Slovákov stále mimoriadne krehkú tému, na ktorej sa vo väčšine prípadov nedokážeme zhodnúť, avšak najnovší počin jednej americkej agentúry si vyslúžil kritiku aj od najväčších zástancov LGBTQ komunity a jej symbolov. Agentúra Tierney síce prišla s dobrou myšlienkou, ale jej počin u veľkej časti ľudí nenašiel pochopenie, pretože ju rovno obvinili z toho, že namiesto inklúzie všetkých ľudí len začala diskriminovať. Tŕňom v oku je pre ľudí redizajnovaná LGBTQ vlajka, ktorej agentúra pridala ďalšie dva pruhy a nad červenou farbou sa tak vyníma ešte hnedá farba spoločne s čiernou.

Šľachetná myšlienka bola zameraná na to, aby agentúra upozornila na problém týkajúci sa členov LGBTQ komunity s rozdielnou farbou pleti, lenže kritici sa vyrojili s argumentmi, že farebné spektrum dúhovej vlajky už od svojho počiatku slúži práve na to, aby tam boli zastúpené všetky farby pleti bez rozdielu. Redizajnovaná LGBTQ vlajka s novými pruhmi samozrejme nie je žiadnym oficiálnym symbolom tejto komunity a po negatívnom prijatí zmien sa jej asi ani nepodarí preraziť a nahradiť originálnu dúhovú vlajku, a tak môžeme len skonštatovať, že väčšine ľudí sa myšlienka väčšej inklúzie pozdávala, ale konečné prevedenie podľa nich viac diskriminovalo ako akceptovalo všetkých. 


Domov
Zdieľať
Diskusia