Americké a kanadské deti sa na štyri týždne musia rozlúčiť s hračkami.
McDonald’s je nesmierne obľúbená sieť fast foodov aj u nás na Slovensku a hoci čelí nejednej kritike za ich nezdravé a kalorické jedlá, aj tak v takmer každej pobočke nájdete vždy plno ľudí. Raz za čas však dať si jedlo z tohto reťazca naozaj nezaškodí, navyše, ako býva zvykom u amerických reštaurácií, podávajú presné informácie o kalóriách a makrách ich produktov, a tak človek presne vie, čo si dáva do úst.
Jedným z marketingových ťahov, ako prilákať rodiny s deťmi, je aj obľúbený Happy Meal, ktorému podľahlo nejedno dieťa aj na Slovensku, a to vďaka hračkám, ktoré sú jeho súčasťou. Aktuálne sa však kanadské a americké reťazce vybrali úplne iným smerom a pri príležitosti olympijských hier si povedali, že sa konečne budú zaujímať aj o zdravie svojich najmenších zákazníkov a Happy Meal tak už nebude obsahovať hračku, ale akési hodinky na meranie aktivity s názvom “STEP-it”. Tie nebudú obsahovať žiadne skvelé funkcie, ich jedinou úlohou bude totiž len blikať, a to vzhľadom na úroveň aktivity, ktorú deti vykonávajú. Ak to teda bude nejaká ľahká činnosť, budú blikať pomaly, ak namáhavejšia, blikanie sa zrýchli.
“Step-it is in line with McDonald’s general philosophy for Happy Meal toys, which is to make toys that encourage either physical or imagination-based play."
Táto nová "hračka" bude dostupná v ružovej, žltej, modrej, zelenej, oranžovej a červenej farbe po dobu štyroch týždňov a snáď teda aspoň trochu motivuje deti k aktivite a vďaka intenzite blikania budú súperiť, koho zariadenie bliká viac.