Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 17. 7. 2019 meniny má Bohuslav

hľadaj na refresheri

Odteraz si môžeš článok
uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Tech - Hardware a audio
7
Tomáš Macho
21. máj 2015, 21:05

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Prečo to Apple vzdal a ako by mohla ich iTV vyzerať sa dozviete v článku.

Tomáš Macho
21. máj 2015, 21:05
Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
7
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Aktuálne sa väčšina správ o novinkách z Cupertina sústreďuje na čerstvo uvedenú aktualizáciu pre 15-palcové Macbooky Pro, taktiež update All-in-one iMacov s rozlíšením displeja až 5K a najnovšie aj lightning docku určenému pre väčší iPhone 6 a 6 Plus. Nanešťastie sa vďaka silnému doláru pozdvihli ceny niektorých produktov vo väčšine Európy a inteligentné hodinky Apple Watch získali prvý update operačného systému týkajúci sa softvérových chýb a celkového zrýchlenia chodu. Okrem už vydaných produktoch sa však hovorí aj o plánoch do budúcnosti, respektíve zamietnutých víziách budúcnosti. 

 

Ako iste viete, Steve Jobs sa vo svojej biografii nechal počuť, že sa mu podarilo rozlúsknuť všetky možné prekážky spojené s uvedením inteligentnej Apple televízie, ktorá by bola maximálna nenáročná na používanie a tvorila by perfektný ekosystém spájajúci všetky zariadenia cez cloudové služby. Akokoľvek zaujímavo a tajomne znela jeho citácia, Apple sa podľa zdrojov už viac než rok nevenuje výskumu tohto segmentu. Jednoducho povedané, po dekáde plnej prieskumov, hoci sa hovorí aj o dlhšom časovom rámci než desať rokov, to "jablčná" spoločnosť vzdala. Dôvod je maximálne prostý. Zistili, že ich televízor by sa nijak špeciálne nelíšil od súčasných high-endov od Samsungu a iných výrobcov. Zhruba v roku 2005 sa tiež uskutočnili pokusy s priesvitným displejom, ktorého obraz by bol projektovaný lasérom. Keďže však spotrebovala veľké množstvo energie a grafický výstup nebol nijak očarujúci, návrh zamietli. 

 

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

 

Posledné úniky o pomyselnom centre zábavy sú z konca roku 2013, kedy sa reálne hovorilo o dvoch modeloch a tiež iAutomobile. Menšia iTV mala ponúkať 55-palcový panel, zatiaľ čo väčšia uhlopriečka by sa vyrovnala 65 palcom. Obe mali disponovať ultra-vysokým rozlíšením, perfektným kamerovým systémom pre videohovory a na trh mali teoreticky doraziť už budúci rok. Niekde sa však stala chyba a Jobsove rozlúsknutie, ktoré v roku 2011 spôsobilo menší ošiaľ, nebolo až také prelomové, ako sa zdalo. Všetky podpultové informácie sa vytratili, keď mali televízory zamieriť do skúšobnej výroby. Či sa v budúcnosti dočkáme obdobného projektu so svietiacim jabĺčkom, je otázne.

 

Tak či onak, kalifornský technický gigant neprestáva venovať pozornosť drobnému set-top boxu Apple TV a hoci táto malá krabička preňho nie je tak významná ako nový iPhone alebo iPad, v blízkej dobe sa chystá uviesť jej plnohodnotnú aktualizáciu. Nová generácia Apple TV vystrieda tú zo začiatku roku 2013 už toto leto a set-top box možno charakterizovať ako inteligentné, digitálne zariadenie obsahujúce hlasový asistent Siri a vlastný obchod s aplikáciami. Áno, k App Storu a Mac App Storu sa tiež pridá TV App Store (názov nie je oficiálny). Taktiež sa hovorí o bezdrôtovom ovládači s touchpadom a funkciou Force Touch, o tom si však povieme v podrobnejšom článku neskôr. Na záver už len pár konceptov neexistujúcej televízie od Martina Hájeka

 

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Apple televízie sa nedočkáme. Gigant to po desiatich rokoch plánovania vzdal

Ohodnoť článok
0
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov tento mesiac. Prihlás sa pre neobmedzený prístup. Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov za mesiac. PRIHLÁSIŤ / REGISTROVAŤ PRIHLÁSIŤ
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.