Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 15. 10. 2019 meniny má Terézia

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Zaujímavosti - Ľudia
38
johnnybravo
28. apríl 2015, 17:19

Britská spoločnosť sa postavila proti obezite v kontroverznej kampani a svet zostal pohoršený

Máš už pripravenú svoju plážovú postavu na leto? Viacerí ľudia zrejme nie, pretože kampaň Protein Worldu sa stala cieľom spŕšky kritiky, firma sa však nevzdáva a svojsky kontruje.

johnnybravo
28. apríl 2015, 17:19
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
38
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Veľká Británia sa pred približne dvomi týždňami stala svedkom novej kontroverznej mediálnej kampane fitness značky Protein World a ošiaľ doznieva až do dnešných dní. Všetko to začalo v londýnskom metre, kde sa ako huby po daždi začali objavovať výrazné žlté plagáty s fotografiou štíhlej ženy a veľkým nápisom znejúcim „Máš pripravenú svoju plážovú postavu?“, narážajúc na to, že leto sa nezadržateľne blíži a niektorí ľudia by na svojom brušku či ostatných telových partiách ešte mohli niekoľko hodín popracovať, aby sa potom na kúpalisku za ovísajúce krivky nemuseli hanbiť.

 

Samozrejme, netrvalo dlho a kampane so štíhlou modelkou sa chytili desiatky magazínov, ale hlavne stovky okoloidúcich londýnskych žien, ktoré neváhali a nechali sa pred plagátom vyfotografovať aj napriek tomu, že ich postava s tou na obrázku nekorešpondovala. Na niektorých miestach sa kreatívni amatérski umelci dokonca rozhodli slogan trošku upraviť, keď za otázku jednoducho dopísali „Áno, každý je pripravený. Majte svoje telo radi také, aké je.“ Na chvíľu sa dokonca zdalo, že sa do slovnej prestrelky zapojila aj spoločnosť Dove prostredníctvom obrázku s plnoštíhlymi modelkami v plavkách a veľavravným nápisom hovoriacim o tom, že všetci sme pripravení na leto, kúpaliská a pláže.

 

Britská spoločnosť sa postavila proti obezite v kontroverznej kampani a svet zostal pohoršený

 

Svojou porciou do ohňa prispela aj zodpovedná spoločnosť Protein World, ktorá má kampaň na svedomí, a nezastavilo ju ani viac ako 50-tisíc podpisov petície za odstránenie plagátov z priestorov londýnskeho metra. Servítky pred ústa si ženy z celého sveta nedávali ani na sociálnych sieťach, keďže profil Protein Worldu je už niekoľko dní pravidelne bombardovaný desiatkami správ nespokojných žien, ale aj mužov, ktorí podobnú kampaň v žiadnom prípade neschvaľujú, ale hlavne žiadajú nápravu. Možno by si čakal, že sa spoločnosť poslušne stiahne a nechá plagáty odstrániť, ale opak je pravdou, pretože jej riaditeľ sa vyjadril, že reklamy odstráni iba v prípade, že spomínaná petícia nazbiera viac ako 1 milión podpisov, čo je pravdepodobne nereálny počet.

 

Zaujímavo sa ku správam znechutených žien postavili aj pracovníci spoločnosti spravujúci jej profil na sociálnej sieti Twitter, keď sa rozhodli nezostať ticho a na niektoré správy verejne odpovedať. Takým prípadom bol aj tweet od istej Juliette Burton, ktorá vo svojej správe týkajúcej sa toho, že celý život verila tomu, že ona a jej telo nie sú dostatočne dobré, označila okrem iného aj profil Protein Worldu, ktorý neváhal a s radosťou odpovedal. Odpoveď sa niekomu mohla zdať provokatívna a drzá, keďže sa v nej firma Juliette spytuje, prečo vlastne svoje problémy s nízkym sebavedomím a neistotou zdieľa na ich profile, načo Juliette odpovedala tým, že práve podobné reklamné kampane stoja za nízkym sebavedomím mladých dievčat, ktoré si potom myslia, že kvôli svojej postave nie sú dosť dobré. Protein World to však nakoniec zaklincoval tweetom s otázkou, či je normálne byť tučným namiesto chudým a zdravším a skonštatoval, že Veľká Británia je krajinou s nekonečnou sympatiou pre tučných ľudí.

 

Zdanlivá kampaň od Dove, ktorú má na svedomí kreatívny fanúšik

Britská spoločnosť sa postavila proti obezite v kontroverznej kampani a svet zostal pohoršený

 

Kvôli podobným odpovediam viacero ľudí verejne zapochybovalo o tom, či táto kampaň stála za to a či náhodou neokresala počet objednávok, na čo dostali odpoveď, že predajnosť výrobkov spoločnosti Protein World sa dokonca strojnásobila a to všetko len vďaka provokatívnej kampani. Nezostáva nám nič iné, ako skonštatovať, že niektoré firmy jednoducho vedia, ako sa robí marketing, aj keď ním môžu istú časť obyvateľstva pohoršiť.

 

Spomínaná konverzácia na Twitteri

Britská spoločnosť sa postavila proti obezite v kontroverznej kampani a svet zostal pohoršený

Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov tento mesiac. Prihlás sa pre neobmedzený prístup. Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov za mesiac. PRIHLÁSIŤ / REGISTROVAŤ PRIHLÁSIŤ
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.