Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 31. 10. 2020 meniny má Aurélia

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Móda
58
johnnybravo
8. apríl 2015, 21:05
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Najznámejšie plnoštíhle moletky sa v spodnej bielizni snažia zmeniť ideály krásy zaužívané v spoločnosti

Oblejšie ženské tvary by podľa najnovšej kampane spoločnosti Lane Bryant nemali byť považované za niečo menejcenné, čo dokazuje aj kampaň #ImNoAngel.

johnnybravo
8. apríl 2015, 21:05
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
58
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Fenomén plnoštíhlych modeliek nezastaviteľne valcuje spoločnosť a ženy z celého sveta vítajú zmenu bežných vychudnutých žien z mól, ktoré na reklamných pútačoch mnohých módnych domov a značiek striedajú práve modelky s tvarmi, aké oslovia nejedného muža. Výrobca spodnej bielizne Victoria’s Secret síce svoje zaužívané ideály o postavách modeliek nemení ani napriek tlaku verejnosti, ktorý sa ešte vystupňoval, keď značka nedávno predstavila svoju najnovšiu kampaň s názvom „The Perfect Body", čím podľa niektorých ľudí priamo narážala na spomínaný rozvoj trendu modeliek s oblejšími krivkami. Aj s prihliadnutím na svojich fanúšikov a odporcov sa slogan kampane potichu zmenil na „A body for everybody“, čiže telo pre každého.

 

Popularitu a kontroverziu sprevádzajúcu vyššie uvedenú kampaň sa však chytro rozhodla využiť obchodná sieť Lane Bryant, ktorá má po Spojených štátoch amerických viac ako 800 prevádzok a zameriava sa na výrobu oblečenia pre ženy všetkých veľkostí. Nebolo preto ničím zvláštnym, keď pred pár dňami svetu predstavila vlastnú marketingovú kampaň nesúcu sa na hesle #ImNoAngel, avšak rozdiel medzi prístupom Victoria’s Secret a Lane Bryant je značný už na prvý pohľad. Žiadne vychudnuté modelky, žiadne príliš provokatívne mottá, ale ani označenia ako moletky či plnoštíhle modelky.

 

Najznámejšie plnoštíhle moletky sa v spodnej bielizni snažia zmeniť ideály krásy zaužívané v spoločnosti

 

Lane Bryant si do svojej reklamy zavolalo známe tváre zo sveta modelingu, kde sa pestujú aj oblejšie ženské tvary, a preto si môžeme vychutnať mená ako Ashley Graham, Marguita Pring či Candice Huffine pózujúce v novej kolekcii podprseniek s názvom Cacique. Podľa vyjadrenia spoločnosti sa reklama snaží poukázať, že ľudia sú krásni bez ohľadu na to, koľko majú kíl a či je ich tela oblejšie oproti verzii, v akej to vidia doteraz zaužívané spoločenské ideály. Kampaň si medzi bežnými ženami vyslúžila veľkú pochvalu a sympatie, keď sa hashtag #ImNoAngel či #DropThePlus rýchlo dostali medzi tie najpopulárnejšie na sociálnych sieťach ako Twitter a Instagram. To, či sa človeku páčia skôr chudšie ženy, alebo nepohrdne ani oblejšími krivkami záleží iba na jeho slobodnom vedomí a svedomí, avšak občas by sme sa nad nezmyselnými ideálmi mali zamyslieť. Čo ty na to?

 

Ktorej to najviac pristane?

Najznámejšie plnoštíhle moletky sa v spodnej bielizni snažia zmeniť ideály krásy zaužívané v spoločnosti

 

Kontroverzná kampaň Viactoria's Secret

Najznámejšie plnoštíhle moletky sa v spodnej bielizni snažia zmeniť ideály krásy zaužívané v spoločnostiNajznámejšie plnoštíhle moletky sa v spodnej bielizni snažia zmeniť ideály krásy zaužívané v spoločnosti

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
21
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.