Charles Leclerc mieri z trate rovno do sveta módy. Značka CL16 ponúka kvalitnú líniu nadčasových kúskov

19. 11. 2025 Michaela Kedžuchová
Zdroj: instagram / @cl16

Uvedenie limitovanej edície predstavuje Leclercov prvý krok do sveta navrhovania vlastnej kolekcie.

Zdroj: instagram / @cl16

Leclerc už skôr spolupracoval s Roccom Iannoneom na kapsulovej kolekcii pre Ferrari Style, ktorá bola predstavená počas jeho pretekov na Veľkej cene Monaka 2025.

Zdroj: instagram / @cl16

CL16 uviedlo, že kolekcia obsahuje „nadčasové“ kúsky, ktoré zároveň odrážajú osobný vkus a kreatívnu víziu jazdca Ferrari.

Zdroj: instagram / @cl16

Značku založil Charles Leclerc v Monaku ako osobný prejav svojej kreativity a štýlu mimo pretekárskeho sveta.

Zdroj: instagram / @cl16

To, čo sa začalo ako nápad vytvoriť merchendise, ktoré by sám s hrdosťou nosil, sa rozrástlo na premyslenú kolekciu moderných kúskov odrážajúcich jeho štýl a zmysel pre detail.

Zdroj: instagram / @cl16

Dvanásťdielna kolekcia obsahuje logo Leclerc na krémovej kašmírovej mikine s kapucňou, tričká s dlhým aj krátkym rukávom, grafickú šálu zo zmesi vlny, klasickú šiltovku ale aj mnoho iných kúskov, vrátane svetra pre štvornohého miláčika.

Zdroj: instagram / @cl16

Kampaň vznikla v práčovni a nafotil ju jeho dlhoročný fotograf Antoine Truchet — účinkujú v nej Leclerc, jeho snúbenica Alexandra Saint Mleux a ich v paddocku známy pes Leo.

Zdroj: instagram / @cl16