Uvedenie limitovanej edície predstavuje Leclercov prvý krok do sveta navrhovania vlastnej kolekcie.
Leclerc už skôr spolupracoval s Roccom Iannoneom na kapsulovej kolekcii pre Ferrari Style, ktorá bola predstavená počas jeho pretekov na Veľkej cene Monaka 2025.
CL16 uviedlo, že kolekcia obsahuje „nadčasové“ kúsky, ktoré zároveň odrážajú osobný vkus a kreatívnu víziu jazdca Ferrari.
Značku založil Charles Leclerc v Monaku ako osobný prejav svojej kreativity a štýlu mimo pretekárskeho sveta.
To, čo sa začalo ako nápad vytvoriť merchendise, ktoré by sám s hrdosťou nosil, sa rozrástlo na premyslenú kolekciu moderných kúskov odrážajúcich jeho štýl a zmysel pre detail.
Dvanásťdielna kolekcia obsahuje logo Leclerc na krémovej kašmírovej mikine s kapucňou, tričká s dlhým aj krátkym rukávom, grafickú šálu zo zmesi vlny, klasickú šiltovku ale aj mnoho iných kúskov, vrátane svetra pre štvornohého miláčika.
Kampaň vznikla v práčovni a nafotil ju jeho dlhoročný fotograf Antoine Truchet — účinkujú v nej Leclerc, jeho snúbenica Alexandra Saint Mleux a ich v paddocku známy pes Leo.