Spoločnosť Sony Pictures získala od čínskej spoločnosti práva na sfilmovanie príbehu a plánuje natočiť celovečerný film.
Podľa webovej stránky The Variety je v hre aj franšíza založená na módnych bábikách, ktoré sa v minulom roku stali popkultúrnym fenoménom.
Projekt je však stále vo veľmi rannom štádiu a zatiaľ nie sú známi žiadni herci ani producenti.
Postavička Labubu, ktorá vznikla z tvorivosti hongkonského umelca Kasinga Lunga, za posledný rok doslova explodovala a stala sa virálom po celom svete.
Labubu bábiky od Pop Martu doslova ovládli svet a stali sa virálnym doplnkom.
Wang Ning sa vďaka úspechu Labubu postavičiek podarilo zaradiť sa medzi najväčšie mená čínskeho biznisu, ako sú Zhang Yiming (TikTok), Lei Jun (Xiaomi) či Zhong Shanshan (Nongfu Spring).
Vďaka tejto vlne záujmu sa čistý majetok podnikateľa Ninga podľa rebríčka magazínu Forbes zvýšil zo 7,59 miliardy dolárov na 22,1 miliardy.