Debutová kolekcia NikeSKIMS zahŕňa sedem kolekcií, ktoré ponúkajú viac ako 10 000 spôsobov, ako kombinovať rozmanité vzhľady.
Všetky produkty sú formované nekompromisným dôrazom na detail, štýl, funkčnosť a pohodlie.
Tvárami kampane sa stali mnohé svetové vrcholové športovkyne vrátane Sereny Williams, Beatriz Hatz či Romane Dicko.
„Produkty NikeSKIMS sú prelomové. Milujem kvalitu a to, ako mi každý kúsok prispôsobuje a podporuje ma vo všetkých správnych oblastiach. Cítim sa elegantne, pohodlne a úplne sama sebou,“ prezradila o kolekcii americká gymnastka Jordan Chiles.
Všetky kúsky kolekcie sľubujú vrstvy, ktoré podopierajú a kopírujú ženské telo. Lichotivé línie, tvarujúce látky, inovatívne materiály a neutrálne farby ponúkajú všetkým ženám kompletné riešenie šatníka od základných podprseniek a legín až po sezónne siluety a doplnky.
„Kampaň NikeSKIMS s názvom Bodies at Work oslavuje silu a výkon každej ženy,“ tvrdí Kim. „Naše poslanie je jasné: bez kompromisov nanovo definovať dámske športové oblečenie.“
Podľa Kardashianky daná kolekcia spája špičkový výkon so štýlovým dizajnom a umožňuje športovkyniam – od elitných súťažiacich až po bežných nadšencov posilňovne – pohybovať sa bez námahy a s istotou dosahovať svoje ciele.
„Je vidieť, že NikeSKIMS je kolekcia skutočne určená pre ženy. Myslím si, že to je najdôležitejšie,“ pochválila spoluprácu americká profesionálna snowboarderka Chloe Kim.
Medzi tvárami kampane sa objavila aj golferka Nelly Korda, ktorá NikeSKIMS kolekciu odprezentovala podľa vlastných slov „so cťou“.
Nechýba ani Sha’Carri Richardson, ktorú určite poznáš najmä kvôli škandálu z roku 2021, kedy po víťazstve v behu na 100 metrov mala v popretekovom dopingovom teste pozitívny test na THC. Dnes je však víťazka ženského šprintu na 100 metrov z roku 2024.
Kolekciu uzatvára legendárna Serena Williams. „V tomto oblečení sa cítim, akoby som na koži mala maslo. Keď v tom trénujem, cítim sa nezastaviteľná.“