Podľa oficiálnej tlačovej správy spoločnosti Pepsi by sa mala ešte tento rok dostať na trh nová inovatívna verzia prebiotickej koly.
Bude bez umelých sladidiel, s iba 5 gramami cukru, 30 kalóriami a až 3 gramami prebiotickej vlákniny.
Doteraz mala Pepsi na výber najmä dietnu a zero verziu klasickej koly spolu s niekoľkými ochutenými variantmi.
Týmto krokom však spoločnosť reaguje na meniace sa preferencie zákazníkov, ktorí aktuálne hľadajú zdravšie alternatívy.
Aj keď ide o zdravšiu verziu, chuť klasickej koly má zostať zachovaná.
Na americký trh sa novinka dostane online už na jeseň tohto roka, fyzicky v regáloch sa potom objaví začiatkom roka 2026.
Pepsi patrí pod spoločnosť PepsiCo, ktorá už vo svojom portfóliu má zdravšiu limonádu značky Poppi – tá sa teší širokej obľube.
Podobný úspech očakávajú aj od novej prebiotickej koly.