Pepsi mieri na cieľovku zastupujúcu zdravý životný štýl. Do predaja mieri prebiotická kola

22. 7. 2025 Hana Divišová
Zdroj: Instagram/@pepsi

Podľa oficiálnej tlačovej správy spoločnosti Pepsi by sa mala ešte tento rok dostať na trh nová inovatívna verzia prebiotickej koly.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Bude bez umelých sladidiel, s iba 5 gramami cukru, 30 kalóriami a až 3 gramami prebiotickej vlákniny.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Doteraz mala Pepsi na výber najmä dietnu a zero verziu klasickej koly spolu s niekoľkými ochutenými variantmi.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Týmto krokom však spoločnosť reaguje na meniace sa preferencie zákazníkov, ktorí aktuálne hľadajú zdravšie alternatívy.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Aj keď ide o zdravšiu verziu, chuť klasickej koly má zostať zachovaná.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Na americký trh sa novinka dostane online už na jeseň tohto roka, fyzicky v regáloch sa potom objaví začiatkom roka 2026.

Zdroj: Instagram/@pepsi

Pepsi patrí pod spoločnosť PepsiCo, ktorá už vo svojom portfóliu má zdravšiu limonádu značky Poppi – tá sa teší širokej obľube.

Zdroj: Instagram/@drinkpoppi

Podobný úspech očakávajú aj od novej prebiotickej koly.

Zdroj: Instagram/@drinkpoppi