Určite si aj ty zaregistroval trend Labubu bábik, ktoré si nezískali len srdcia generácie Z, ale aj mnohých známych osobností. Vďaka Labubu sa zakladateľ spoločnosti Pop Mart dostal medzi absolútnu elitu čínskych miliardárov.
38-ročný CEO Pop Martu, Wang Ning, sa aktuálne so svojím majetkom zaradil na desiate miesto v rebríčku najbohatších ľudí v Číne. Dokonca je aj najmladší v tomto rebríčku.
Vďaka tejto vlne záujmu sa čistý majetok podnikateľa Ninga podľa rebríčka magazínu Forbes zvýšil zo 7,59 miliardy dolárov v roku 2024 na 22,1 miliardy v polovici roka 2025.
Postavička Labubu, ktorá vznikla z tvorivosti hongkonského umelca Kasinga Lunga, za posledný rok doslova explodovala a stala sa virálom po celom svete, nielen v Ázií.
Wang Ning sa vďaka úspechu Labubu postavičiek podarilo zaradiť sa medzi najväčšie mená čínskeho biznisu, ako sú Zhang Yiming (TikTok), Lei Jun (Xiaomi) či Zhong Shanshan (Nongfu Spring).
Skutočný boom však nastal vďaka konceptu tzv. „blind boxov“. Ide o koncept tzv. skrytých boxov, pri ktorých nikdy nevieš, akú figúrku získaš. Influenceri preto začali vo veľkom nakupovať balíčky, len aby sa pokúsili nájsť tú vysnívanú.