Rasťo a Krištof z Ruže pre nevestu spúšťajú vlastnú značku. Ich brand má komunitný odkaz

22. 5. 2025 Hana Divišová
Zdroj: Instagram/@kristofko

Dvojica známa z populárnej šou Ruža pre nevestu – ženích Rasťo a moderátor Krištof – rozbiehajú ich značku Romulus a Remus naplno.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Chcú, aby ich brand prepájal odhodlaných ľudí, ktorí stoja za sebou, držia si chrbát a spoločne zvládajú prekážky.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Tričká sú unisex a určené pre všetkých – aj pre nežnejšie pohlavie.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Ako napísal Krištof na svojom Instagrame, prvým krokom je kolekcia tričiek, ktoré slúžia ako úvod do väčšieho konceptu, ktorému sa plánujú v budúcnosti intenzívne venovať.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Záujem o kúsky tejto populárnej dvojice je podľa nich veľký a prvá vlna tričiek sa už blíži k vypredaniu.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Šiltovky s nápisom „I don’t need everyone to like me!" sú už momentálne vypredané.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Posledné kusy kolekcie sú stále dostupné na webe romulusaremus.com

Zdroj: Instagram/@kristofko

Značka však nie je len o oblečení. Pod rovnakým názvom rozbehli aj spoločný podcast, kde v uvoľnenej atmosfére komentujú jednotlivé epizódy šou a pozývajú si známe osobnosti.

Zdroj: Instagram/@kristofko

Ako sami hovoria, v nahrávaní plánujú pokračovať a chcú si aj ďalej budovať komunitu.

Zdroj: Instagram/@kristofko