Avon predstavil upgrade ikonického rúžu. Pri jeho vývoji sa značka inšpirovala ženami, výsledkom je extrémna pigmentácia
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Galérie, ktoré by ťa mohli zaujímať:
Simona si chcela predĺžiť vlasy, na hlave jej zostal lepkavý chumáč. „Na vlasoch sa šetriť neoplatí,“ vraví kaderník Ján Molnár
Kozmetické produkty do 15 eur, ktoré sú virálne na TikToku. Ich kúpu neoľutuješ
Boli sme na Notino evente v bistre Fach: Takto to vyzerá, keď sa spoja beauty inovácie, jóga a brunch
Rúž z drogérie mi urobí rovnaký efekt, ako ten drahší od Seleny Gomez, hovorí Karolína. Testovali sme virálne dupe produkty
Zdroj:
AVON
1
/ 6
Zdieľať