Avon predstavil upgrade ikonického rúžu. Pri jeho vývoji sa značka inšpirovala ženami, výsledkom je extrémna pigmentácia
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Zdroj:
AVON
Galérie, ktoré by ťa mohli zaujímať:
Kozmetické produkty do 15 eur, ktoré sú virálne na TikToku. Ich kúpu neoľutuješ
Boli sme na Notino evente v bistre Fach: Takto to vyzerá, keď sa spoja beauty inovácie, jóga a brunch
Rúž z drogérie mi urobí rovnaký efekt, ako ten drahší od Seleny Gomez, hovorí Karolína. Testovali sme virálne dupe produkty
Našli sme pre teba lacnejšie alternatívy k influencerským produktom. Sú ich oleje do prania predražený hype?
Zdroj:
AVON
1
/ 6
Zdieľať