Zendaya sa stala novou tvárou kampane pre Louis Vuitton. Na novej spolupráci sa podieľal aj známy japonský umelec Takashi Murakami, ktorý už v minulosti s francúzskym módnym domom spolupracoval na ikonickej kolekcii.
„Z Tokya do New Yorku – ambasádorka Zendaya prenáša pulzujúcu energiu reedície kolekcie japonského umelca Takashiho Murakamiho,“ uvádza sa na Instagrame značky LV.
Kolekcia stavia na popularite estetiky z roku 2000 a snaží sa mladej generácii ukázať, čo v tej dobe bolo trendy.
Kolekcia bude uvedená v dvoch etapách – v januári a marci. Obsahovať bude viac ako 200 produktov – od ikonických kabeliek City Bags až po doplnky, ako sú hodvábne šatky, okuliare, tenisky, bižutéria či skateboard.
Ceny začínajú na 90 eurách za zápisník, pričom najexkluzívnejším kúskom je zberateľský kufor Malle Wardrobe.
Pietro Beccari, generálny riaditeľ Louis Vuitton, zdôraznil, že cieľom tejto spolupráce je osloviť mladých ľudí a znovu pripomenúť kolekciu, ktorá pred viac ako dvoma dekádami definovala nový štandard spolupráce medzi umením a luxusnou módou.