Celá kampaň má nádych 90. rokov. Ako značka opisuje, Jeremy si v nej užíva deň pre seba v ateliéri Calvin Klein. Jeho interiér má dizajn minulého storočia.
Džínsy, ktoré má herec oblečené, sú tiež z kolekcie, ktorá vyšla pred viac ako 30 rokmi. Druhý outfit v kampani je zložený z elegantných gabardénových nohavíc a košele na mieru.
Herec je známy z mnohých projektov. Zahral si v komediálnom seriáli Shameless či v romantickej komédii After Everything. Počas svojej kariéry získal už dva Zlaté Glóbusy a dve ceny Emmy.
Hugh Grant si zahrá v jednej z najdesivejších úloh svojej kariéry. Mrazivý horor s názvom Heretik režírovala dvojica Scott Beck a Bryan Woods, tvorcovia filmu Tiché miesto.
Film zobrazuje dve mormónske misionárky, ktoré zvonia pri dverách, aby šírili vieru. Horor však vyvolal negatívnu odozvu v mormónskej cirkvi, ktorá v oficiálnom vyhlásení uviedla, že film propaguje násilie páchané na ženách kvôli ich viere, čo je v rozpore s bezpečnosťou žien v komunite.
Ikonický Hugh hrá v horore neveriaceho psychopata, ktorému zaklopú dievčatá na dvere. Spočiatku sa zdá, že pán Reed je nadšený a zvedavý na ich vieru, všetko je však len klam. Démonický Reed ich vtiahne do smrtiacej hry, kde sú nútené preukázať vieru.
„S každou ďalšou miestnosťou, do ktorej dievčatá vstúpia, ich Reed a jeho dom konfrontujú s niečím, čo je čoraz bližšie peklu,“ uvádza sa v popise snímky. Tá zamieri do našich kín už 21. novembra. Na ČSF má aktuálne hodnotenie až 77 %.
Kolekcia v spolupráci britského pilota F1 a amerického rapera vyjde tematicky tento víkend, keďže je načasovaná na Veľkú cenu Formuly 1 v Las Vegas.
Vonku je aj séria fotografií, v ktorých Hamilton pózuje v neónmi osvetlenej garáži a prezentuje niektoré z ich kúskov. Celú túto kampaň režíroval sám Tyler.
Garážové prostredie a žiara neónových nápisov ponúka lákavý pohľad na pretekmi inšpirované spojenie estetiky oboch značiek.
Stále nie sú známe všetky módne kúsky. V kapsule sa však určite objavia motoristické bundy, pracovné bundy na rally, košele s gombíkmi inšpirované kasínom, dresy a niekoľko doplnkov.
Kolekcia sa dostane na trh 20. novembra. Kúsky budú dostupné online, ale aj v obchodoch Tylerovej značky Golf Wang v Los Angeles, New Yorku a Londýne.