F1 oznámila spoluprácu s luxusnými značkami ako Louis Vuitton či Moët. Chcú do motošportu prilákať aj ženy

3. 10. 2024 Karolína Uličná
Zdroj: X/@LouisVuitton

LVMH sa stala globálnym partnerom F1, uzavreli spolu exkluzívny 10-ročný kontrakt. Pod konzorcio patria viaceré luxusné značky ako Louis Vuitton, Dior či Fendi. V rámci spolupráce sú však zatiaľ zakomponované LV, Moët Hennessy a TAG Heuer.

Zdroj: Instagram/@lvmh

Prelomové partnerstvo sa naplnilo vďaka „neúnavnej snahe oboch spoločností o dokonalosť“, povedal Domenicali, prezident a generálny riaditeľ F1. Partnerstvo v hodnote 1 miliardy dolárov (vyše 906 miliónov eur) sa začne už budúci rok 2025. 

Zdroj: Instagram/@lvmh

„V motoristickom športe, ako aj v móde, hodinárstve alebo vínach a liehovinách, sa na ceste k úspechu počíta každý detail. V tejto spolupráci sa snažíme o prelomenie hraníc,“ prezradil generálny riaditeľ LVMH. 

Zdroj: Formula 1

LVMH však nie je jedinou spoločnosťou, ktorá spolupracuje s Formulou 1. Značka make-upu Charlotte Tilbury sa dohodla s F1 na spolupráci, aby podporila väčšiu angažovanosť žien v motoristickom športe. 

Zdroj: Sephora

Partnerstvo, ktoré sa začne v nasledujúcej sezóne F1, bude zahŕňať rôzne limitované edície a iný výnimočný obsah. Najnovšie sa do sveta módy dostal aj pretekár Lewis Hamilton. Ten navrhol pre Dior novú lifestylovú kolekciu. 

Zdroj: Instagram/@hypebeast