Film Deadpool & Wolverine v hlavných rolách s Ryanom Reynoldsom ako Deadpoolom a Hugh Jackmanom ako Wolverinom sa v kinách objavil ešte na konci júla.
Len za prvý víkend film v Spojených štátoch zarobil vyše 205 miliónov dolárov a celosvetovo to už dávno dotiahol na miliardu. Teraz Reynolds konečne vysvetlil, čo sa stalo s cameom jeho priateľa Roba McElhenneyho.
„Rob veľmi láskavo natočil cameo vo filme Deadpool a Wolverine, ktoré sa snáď objavia v digitálnych bonusoch,“ napísal Ryan Reynolds na Instagrame.
„Sekvencia totiž nefungovala tak, ako sme si pôvodne priali. Rob bol jediným dôvodom, prečo zostala v strihu tak dlho, pretože aj pod maskou a helmou z neho cítite tlejúcu surovosť a takmer nekonečnú zásobu talentu,“ dodal Reynolds.
„Natáčanie sme si užili, ale nezaobišlo sa to bez stresu. Mať blízko priateľa ako je Rob tak bolo na nezaplatenie,“ dodal Reynolds. Na konci ešte pridal výzvu pre Marvel. ,,P.S. Rob by bol skvelý Hydra Bob.“ V budúcnosti tak herca možno ešte uvidíme.
Kapacita štadiónu je až 115-tisíc divákov a volá sa Stade Hassan II. Vyrastie v Maroku v meste Casablanca.
Dizajn je inšpirovaný marockou kultúrou a najvýraznejším prvkom má byť strecha, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako stan. Zároveň architektúra súvisí s národným festivalom Moussem.
Jednotlivé tribúny budú mať kapacitu 29 500 divákov. VIP hostia majú vyčlenených až 12 000 miest. Nájdeš tu aj špeciálne kráľovské sedenie.
Kapacitou tesne prekoná aktuálne najväčší futbalový štadión Rungrado v severokórejskom Pchjongjangu (kapacita 114 000 divákov). Okrem futbalových MS v roku 2030 ho budú využívať aj domáce marocké tímy.
Markíza a Nova sa rozhodli oživiť veľkú svetovú kontajnerovú reality šou Big Brother s nádejou, že ju ľudia budú milovať ako niekedy. Do vysielania ju vrátili po 18 rokoch.
Hoci tento typ reality šou je vo svete veľmi úspešný, najnovšia časť po odvysielaní na Slovensku však nepriniesla veľký úspech. Markíza dala tak projektu stopku a s výrobou ďalšej série už vôbec nepočíta.
Big Brother nelákal ľudí ani Voyo. To, že je z toho prepadák, podčiarklo vysielanie v televízii, kde šou dosahovala podiely na trhu na úrovni iba pár jednotiek percent. Zo šou sa stala tak jedna z najneúspešnejších formátov na našom trhu vôbec.
Markíza aj napriek tomu hlási veľký úspech v iných formátoch ako napríklad Love Island, Ruža pre nevestu či Farma, ktorá štartuje už 2. septembra.