Markíza a Nova sa rozhodli oživiť veľkú svetovú kontajnerovú reality šou Big Brother s nádejou, že ju ľudia budú milovať ako niekedy. Do vysielania ju vrátili po 18 rokoch.
Hoci tento typ reality šou je vo svete veľmi úspešný, najnovšia časť po odvysielaní na Slovensku však nepriniesla veľký úspech. Markíza dala tak projektu stopku a s výrobou ďalšej série už vôbec nepočíta.
Big Brother nelákal ľudí ani Voyo. To, že je z toho prepadák, podčiarklo vysielanie v televízii, kde šou dosahovala podiely na trhu na úrovni iba pár jednotiek percent. Zo šou sa stala tak jedna z najneúspešnejších formátov na našom trhu vôbec.
Markíza aj napriek tomu hlási veľký úspech v iných formátoch ako napríklad Love Island, Ruža pre nevestu či Farma, ktorá štartuje už 2. septembra.
Toto pravidlo sa nevzťahuje na olympijské hry, ale len na paralympiádu. Súťaž, v ktorej sa proti sebe postaví niekoľko športovcov a športovkýň s určitým zdravotným postihnutím, sa začína 28. augusta a potrvá do 8. septembra.
Ak má športovec vytetované olympijské kruhy, môže byť za to diskvalifikovaný. Organizátori to totiž považujú za reklamu.
Presne to sa stalo paralympionikovi Josephovi Craigovi pred ôsmimi rokmi. Napriek neuveriteľným výkonom v bazéne prišiel o titul, pretože mal na hrudi vytetované olympijské kruhy.
„Reklama na tele nie je v žiadnom prípade povolená, a to sa týka aj olympijských kruhov. Tímy sú o reklamnej politike informované,“ uviedol hovorca Medzinárodného paralympijského výboru.
Na Summer media party, ktorá sa konala priestoroch Kácečka v centre Bratislavy, prezradili riaditeľ Markízy Peter Gažík, riaditeľka centra programu Silvia Majeská a riaditeľ centra marketingu Michal Borec, ako bude vyzerať nová sezóna na Markíze.
Ľudia sa môžu tešiť na 3. sériu seriálu Druhá šanca v hlavnej úlohe s Jánom Koleníkom. Odvysielajú aj 16. sériu reality šou Farma, ktorá prinesie úplne nové pravidlá, 4. sériu obľúbeného denného seriálu Mama na prenájom či 5. sériu šou Extrémne premeny Slovensko s Marošom Molnárom.
Predstavia aj novú sériu historického seriálu Dunaj, k vašim službám, šou Jama levova, Možné je všetko! aj úspešnú reality šou Love Island, ktorá bude k dispozícii na streamingovej službe Voyo.
Na Summer media party sa objavili viaceré známe tváre ako Ján Koleník, Adela Banášová, Zuzana Šebová, Adam Bardy, účinkujúce z Ruže pre nevestu, ale aj Marianna Ďurianová, ktorá sa po dlhých rokoch vracia späť.
Jovinečko a Explo, ktorí bolu súčasťou Let's Dance, tanečníci, ktorí v šou účinkovali aj známe influencerky ako Ema Fajnor, Naty Kerny či Bianka Rumanová.