Toto pravidlo sa nevzťahuje na olympijské hry, ale len na paralympiádu. Súťaž, v ktorej sa proti sebe postaví niekoľko športovcov a športovkýň s určitým zdravotným postihnutím, sa začína 28. augusta a potrvá do 8. septembra.
Ak má športovec vytetované olympijské kruhy, môže byť za to diskvalifikovaný. Organizátori to totiž považujú za reklamu.
Presne to sa stalo paralympionikovi Josephovi Craigovi pred ôsmimi rokmi. Napriek neuveriteľným výkonom v bazéne prišiel o titul, pretože mal na hrudi vytetované olympijské kruhy.
„Reklama na tele nie je v žiadnom prípade povolená, a to sa týka aj olympijských kruhov. Tímy sú o reklamnej politike informované,“ uviedol hovorca Medzinárodného paralympijského výboru.
Na Summer media party, ktorá sa konala priestoroch Kácečka v centre Bratislavy, prezradili riaditeľ Markízy Peter Gažík, riaditeľka centra programu Silvia Majeská a riaditeľ centra marketingu Michal Borec, ako bude vyzerať nová sezóna na Markíze.
Ľudia sa môžu tešiť na 3. sériu seriálu Druhá šanca v hlavnej úlohe s Jánom Koleníkom. Odvysielajú aj 16. sériu reality šou Farma, ktorá prinesie úplne nové pravidlá, 4. sériu obľúbeného denného seriálu Mama na prenájom či 5. sériu šou Extrémne premeny Slovensko s Marošom Molnárom.
Predstavia aj novú sériu historického seriálu Dunaj, k vašim službám, šou Jama levova, Možné je všetko! aj úspešnú reality šou Love Island, ktorá bude k dispozícii na streamingovej službe Voyo.
Na Summer media party sa objavili viaceré známe tváre ako Ján Koleník, Adela Banášová, Zuzana Šebová, Adam Bardy, účinkujúce z Ruže pre nevestu, ale aj Marianna Ďurianová, ktorá sa po dlhých rokoch vracia späť.
Jovinečko a Explo, ktorí bolu súčasťou Let's Dance, tanečníci, ktorí v šou účinkovali aj známe influencerky ako Ema Fajnor, Naty Kerny či Bianka Rumanová.
V rámci globálnej iniciatívy s názvom EQUAL, za ktorou stojí hudobný streamovací gigant Spotify, sa na newyorskom Times Square objavil billboard so slovenskou raperkou.
„Ináč toto som ja na billboarde na Times Square v New Yorku… prisahám že to nie je fotošop,“ uviedla na svojom Instagrame.
Spotify playlist s názvom EQUAL CZ&SK, okrem Luisy, tvorí aj hudba Barbory Piešovej, Ewy Farnej, Sary Rikas, Annet X či dokonca Dlouha noc od Heleny Vondráčkovej.
Iniciatíva EQUAL, ktorej je aj mladá Slovenka súčasťou, má za cieľ zvýrazniť ženské umelkyne a podporiť tak rovnosť žien a mužov v hudobnom priemysle. Bojujú tým za rovnaké podmienky pre všetkých.